اخبار داغ

مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان:

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات روستایی در استان وجود ندارد

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات روستایی در استان وجود ندارد
مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات روستایی به صورت ضمانت زنجیره ای در استان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سلمان داشاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی در سطح استان وجود ندارد و  هم اکنون نیز در تلاش هستیم روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی استان را تا پایان سال 98 سرعت بخشیده تا متقاضیان براحتی از خدمات تسهیلات بهره مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه تعداد سهمیه مصوب سال گذشته در استان برای پرداخت تسهیلات روستایی اعم از مقاوم سازی و نوسازی 280 فقره بود که به طور کامل محقق گردید، ادامه داد: سهمیه بانک مسکن در زمینه ارائه تسهیلات روستایی در سال جاری500 فقره می باشد که تاکنون 70 فقره عقد قرارداد شده و مابقی نیز معرفی گردیده و در دست اقدام است.

,

داشاد  با تاکید اینکه، بانک‌های عامل باید از ظرفیت‌های قانونی مانند ضمانت زنجیره‌ای، سند مالکیت و یا ضمانت های دیگر که مدنظر شبکه بانکی می باشد، در اعطای تسهیلات استفاده کنند تا روند اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح استان با سرعت بیشتری انجام شود، گفت: در حال حاظر نیز اعطای تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی نوسازی و بهسازی واحد مسکونی روستایی با ضمانت سفته زنجیره‌ای در حال انجام است و شعبات این بانک در خصوص دریافت ضمانت سفته زنجیره ای هیچ گونه مشکلی ندارند.

,

مدیر امور شعب بانک مسکن استان یاد آور شد: با توجه به خسارت های  وارد شده ناشی از بارندگی اخیر در سال جاری، تاکنون 113 فقره تسهیلات به میزان 21 میلیارد ریال به متقاضیان جهت بهسازی و احداث واحد مسکونی پرداخت شده است.

,

وی در ادامه به تعامل مطلوب بانک مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای پرداخت تسهیلات برای متقاضیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه موضوع مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح شهرها و روستاها اهمیت ویژه ای دارد، خوشبختانه تاکنون بانک های استان به ویژه  بانک مسکن همکاری مناسبی در این زمینه با بنیاد مسکن استان داشته اند

,

داشاد خاطر نشان کرد: بانک مسکن آمادگی لازم را برای تعامل بیشتر با این نهاد انقلابی و پرداخت تسهیلات برای متقاضیان به ویژه روستائیان به صورت ضمانت زنجیره ای را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه