اخبار داغ

دادستان زنجان:

تخریب باغ‎شهرهای غیرمجاز را از باغ شهرهای حاکمیتی آغاز کردیم/ برخوردها بدون هیچ اغماضی انجام می‌شود

تخریب باغ‎شهرهای غیرمجاز را از باغ شهرهای حاکمیتی آغاز کردیم/ برخوردها بدون هیچ اغماضی انجام می‌شود
دادستان زنجان با اشاره به اینکه تخریب را از باغ شهرهای حاکمیتی آغاز کردیم گفت: برخوردها بدون هیچ اغماضی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ شهرها اظهار کرد: قرارگاهی را برای مبارزه با جرائم زمین در دادسرای زنجان تشکیل دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: اولین گام ما برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجازی است که در حال اقدام است و تیم‌های عملیاتی مشخص شده و اولین دسته بندی‌ها صورت گرفته و جلسات قرارگاه برقرار شده و تقسیم کار نیز انجام شده است.

,

دادستان زنجان با اشاره به اینکه تخریب گسترده‌ای در سطح استان در جلوگیری از افزایش ساخت و سازها غیرمجاز انجام خواهد شد عنوان کرد: جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در حال انجام نیز گرفته می‌شود.

,

وی افزود: تذکرات لازم به همه ساخت و سازهای غیرمجاز داده شده و نماینده‌های باغ شهرها دعوت شدند و این تذکرات به آنها ابلاغ و اخطار و هشدارهای لازم نیز داده شده است.

,

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه کسی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مستثنی نخواهد شد بیان کرد: از باغ شهرهایی که مرتبط به نهاد‌های حاکمیتی که مرتبط با حفظ کاربری هستند شروع کردیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در اول کار سراغ این باغ شهرها خواهیم رفت و براساس بررسی‌های انجام شده هیج نهادی مستقلا در تغییر کابری نقشی نداشته است.

,

دادستان زنجان عنوان کرد: افرادی در برخی از نهادها مشغول بکار هستند از بازنسشته‌ها و غیره بوده که در تغییر کاربری‎ها اقداماتی را داشتند که بدون هیچ اغماض و تبعیضی برخوردها انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه