اخبار داغ

از سوی مسئول ستاد کانون‎های مساجد زنجان؛

برنامه‎های روز جهانی مسجد در زنجان تشریح شد

برنامه‎های روز جهانی مسجد در زنجان تشریح شد
مسئول ستاد هماهنگی کانون‎های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برنامه‎های روز جهانی مسجد را در زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‎الاسلام محمدنقی یارمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی مسجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برنامه‎های مختلفی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به دیدار با ائمه جمعه استان زنجان به مناسبت روز جهانی مسجد، خاطرنشان کرد: تجلیل از خادمین کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

این مسئول بیان داشت: به مناسبت روز جهانی مسجد کتاب های مورد نیاز به کانون های فرهنگی و هنری استان اهدا می شود.

,

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: برنامه‎ریزی‎های لازم برای حضور حجت الاسلام امیر ارزانی مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون های کشور برای حضور در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان انجام شده است.

,

حجت الاسلام یار محمدی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تبیین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از برنامه های پیش بینی شده برای حضور وی در زنجان است.

,

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز جهانی مسجد در زنجان خبرداد و گفت: مسابقه دوچرخه سواری بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز برگزار می شود.

,

به گزارش موج رسا، ٢١ آگوست برابر با ٣٠ مرداد بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

,

٢١ آگوست مصادف است با به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها. هفته تکریم و تجلیل مساجد از 30 مرداد ماه تا 5 شهریورماه در کشور به طور گسترده برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه