اخبار داغ

نائب قهرمان تکواندو جهان:

مدالم را به سردار شهید همدانی تقدیم می کنم

مدالم را به سردار شهید همدانی تقدیم می کنم
امیر حسین نوروزی، تکواندو کار همدانی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان 2019 نائب قهرمان جهان با بیان اینکه در تمام مسابقات به شهدا متوسل می شوم گفت: مدال خود  در این مسایقات  را به سردار شهید همدانی تقدیم می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019مردادماه امسال با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند برگزار شد و تکواندو کار همدانی توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را کسب کند و ویترین مدال های این رشته ورزشی موفق را پربارتر کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

امیرحسین نوروزی در این رقابتها در چهارمین دیدار توانست «اسلام شوکوئف» روس را 26 بر 22 شکست دهد و سپس با «ریان مارتینه» از هائیتی پیکار کرد و 25 بر 8 حریف را مغلوب خود کرد؛ نماینده وزن 41- کیلوگرم در فینال برابر «ظفربیک کاریمو» نماینده میزبان نتیجه را 31 بر 11 واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

,

در این رابطه امیرحسین نوروزی تکواندوکار همدانی با خبرنگار عصر همدان به گفت و گو پرداخت .

,

عصر همدان : به عنوان سوال اول مقداری از بیوگرافی خودتان بگویید؟

, عصر همدان : به عنوان سوال اول مقداری از بیوگرافی خودتان بگویید؟, عصر همدان : به عنوان سوال اول مقداری از بیوگرافی خودتان بگویید؟,

نوروزی : بنده متولد 11فروردین ماه 1384 هستم که هم اکنون در دوره اول متوسطه مشغول تحصیل هستم ، رشته ورزشی تکواندو را به مدت 5 سال است به طور حرفه ای شروع کرده ام و قبل از آن مثل خیلی از ورزشکاران ژیمناستیک کار می کردم، ژیمناستیک رشته مادر است و هر ورزشکاری برای اینکه موفق باشد و بدن آماده تری داشته باشد باید در این رشته ورزشی فعالیت کند.

, نوروزی , نوروزی ,

عصر همدان: چرا رشته رزمی را انتخاب کردید؟

, عصر همدان: چرا رشته رزمی را انتخاب کردید؟, عصر همدان: چرا رشته رزمی را انتخاب کردید؟,

نوروزی: در ایران رشته های رزمی مربی های توانمند و خوبی دارند و رشته ها در حال رشد خوبی هستند ضمن اینکه تکواندو یک رشته المپیکی است و جای رشد زیادی دارد و همدان را می توان یکی از قطب های تکواندو معرفی کرد.

, نوروزی:,

عصر همدان : چه مدال هایی تاکنون کسب کردید؟

, عصر همدان : چه مدال هایی تاکنون کسب کردید؟, عصر همدان : چه مدال هایی تاکنون کسب کردید؟,

نوروزی : از سال 93 عضو تیم ملی شدم و در تیم ملی نمایش نیز عضو بودم و در افتتاحیه مسابقات ارتش های جهان حضور داشتم و در سال 95 قهرمانی کشور را کسب کردم و در مسابقات لیگ همان سال قهرمان شدم و همچنین مدال سال اول نونهالان و دوم را کسب کردم.

, نوروزی :,

در سال 98 برنز انتخابی تیم ملی آزاد کشور در مرحله اول و طلای آزاد کشوری مرحله دوم را کسب کردم و نایب قهرمان جهان شدم.

,

عصرهمدان: هیات تکواندو استان را چگونه می بینید ؟

, عصرهمدان: هیات تکواندو استان را چگونه می بینید ؟, عصرهمدان: هیات تکواندو استان را چگونه می بینید ؟,

 نوروزی : هیات تکواندو خیلی به من رسیدگی کردند چه قبل از اردو و چه بعد از اردو و بعد از کسب مدال استقبال های خوبی داشت، که جای تشکر و قدردانی دارد.

,  نوروزی :,

عصر همدان: استاد خود را معرفی کنید؟

, عصر همدان: استاد خود را معرفی کنید؟, عصر همدان: استاد خود را معرفی کنید؟,

 نوروزی: استاد امیر فرنیا مربی توانمند و بسیار خوبی برای من بودند چرا که به شاگردان در حین مسابقه آرامش زیادی می دهند و همین آرامش است که باعث موفقیت می شود.

,  نوروزی:,

عصر همدان : سخن پایانی خود را بفرمایید؟

, عصر همدان : سخن پایانی خود را بفرمایید؟, عصر همدان : سخن پایانی خود را بفرمایید؟,

نوروزی : از شما تشکر می کنم و جا دارد بگویم که من ارادت خاصی به تمام شهدا دارم و در هر مسابقه ای به یکی از شهدا متوسل می شوم و از آنها کمک می خواهم و در این مسابقه به شهید همدانی متوسل شدم و مدال خود را به این شهید بزرگوار که ارادت عجیبی به وی دارم تقدیم می کنم.

, نوروزی :,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه