اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران عنوان کرد

برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان در امامزادگان مازندران

برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان در امامزادگان مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در امامزادگان استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت بر اجرای طرح افق در روز عید غدیر در امامزادگان شاخص تاکید کرد و گفت: به همین مناسبت جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با روز عید غدیر خم در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: خیّران برای آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق بانک مسکن شماره کارت ۸۰۰۱‏-۸۰۰۱‏-۲۳۱۳‏-۶۲۸۰، شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا: ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷IR به نام سازمان اوقاف و امور خیریه (حمایت از آزادی زندانیان) واریز کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: این برنامه با توجه به دستور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همزمان با سراسر کشور در روز عیدغدیر خم در امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

حیدری گفت: این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرائم غیر عمد مالی است و زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح موجب بازگشت آرامش به خانواده زندانیان آزاد شده خواهد شد، گفت: پس از اجرای طرح مرحله اول آزادی زندانیان نیازمند مقدمات اجرای دومین بخش این طرح آغاز می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست ازجمله  دیگر برنامه‌ها و اهداف اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه