اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف نیم تن مواد مخدر دپو شده در جیرفت

کشف نیم تن مواد مخدر دپو شده در جیرفت
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی یک عملیات پلیسی محل دپوی مواد ،شناسائی و ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از آن ۵۰۸ کیلوگرم تریاک کشف شد که در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جیرفت با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در یک نقطه شهرستان جیرفت دپو و سپس در چند مرحله به استان فارس و دیگر نقاط منتقل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

, , ,

وی افزود: در این رابطه ماموران با تلاش شبانه روزی محل دپوی مواد را شناسائی و ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از آن ۵۰۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند که در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

,

, ,


فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک هرگونه حمل، نگهداری و توزیع موادافیونی آسیب‌های بی شماری را برای همه اقشار اجتماعی در پی خواهد داشت از این رو پلیس با جدیت با این پدیده شوم به عنوان بلای خانمان سوز جامعه مبارزه خواهد کرد و قطعا مردم نیز در این زمینه صاحب نقش هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه