اخبار داغ

مدیر کل دادگستری خراسان شمالی اعلام کرد

رفع تصرف ۲۳۸ هکتار از اراضی ملی استان

رفع تصرف ۲۳۸ هکتار از اراضی ملی استان
مدیر کل دادگستری خراسان شمالی گفت: قوه قضاییه استان در سال گذشته بر رفع تصرف 238 هکتار از اراضی ملی استان حکم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام اسدالله جعفری، مدیر کل دادگستری خراسان شمالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: انسجام و تعاملات میان ادارات و دستگاه قضای استان بسیار خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
وی گفت: در سال گذشته 186 هزار پرونده به دادگستری استان، محکم و شوراهای حل اختلاف استان وارد شدند، دستگاه قوه قضاییه استان با وجود کمبود نیروی انسانی حجم بسیاری از این تعداد پرونده های وارده را رسیدگی و مختومه کردند.
 
,
,
حجت الاسلام جعفری همچنین عنوان کرد: در سال گذشته شورای حفظ و حقوق بیت المال استان بر رفع تصرف 238 هکتار از اراضی ملی در استان حکم داد.
 
,
,
وی در ادامه با تاکید بر این نکته که دستگاه قوه قضاییه استان بر مبارزه با فساد اقتصادی و رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی بسیار جدی عمل می کند، تصریح کرد: در عین حال، در سال گذشته با تلاش هایی که انجام دادیم از تعطیلی 28 واحد تولیدی نیز جلوگیری کردیم.
 
,
,
به گزارش خبرنگار عصر اترک، در این جلسه، مسلم محمد یاران، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد نیز اظهار کرد: در خراسان شمالی بیشترین موضوع پرونده های وارده به هشت دادسرای استان در زمینه های ضرب و جرح، سرقت، توهین و تصادفات رانندگی بوده اند.
 
,
,
محمد یاران گفت: در عین حال، خوشبختانه در سطح استان طی دو سال اخیر وقوع سرقت های مسلحانه همچنین آدم ربایی را نداشته ایم.
 
,
,
وی همچنین عنوان کرد: جریانات ضد انقلاب کردی که از طریق فضای مجازی یارگیری می کنند، از استان جذب در این جریانات بسیار کم است.
 
,
,
وی افزود: همانطور که در سطح استان برادران و خواهران اهل سنت نیز زندگی می کنند در زمینه عدم گرایش آنان به این جریانات دغدغه ای نداریم.
 
,
,
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در خاتمه درباره مبارزه با فساد اقتصادی و برگشت اموال تضییع شده به بیت المال نیز عنوان کرد: در سال گذشته 106 میلیارد تومان از مبلغ اختلاس شده در بانک ملی در استان همچنین هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از مبلغ اختلاس شده در بانک رفاه در استان به بیت المال بازگردانده شدند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه