اخبار داغ

به مناسبت روز عید غدیر صورت می گیرد؛

بازسازی نمایش واقعه غدیر خم در جیرفت

بازسازی نمایش واقعه غدیر خم در جیرفت
بازسازی نمایش واقعه غدیر خم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر بازیگر و عوامل و با صحنه آرایی، دکورسازی و نخلستان‌های اطراف آن ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در کیلومتر ۳۰ مسیر جیرفت دلفارد برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز با حضور هنرمندان ، بسیجیان ، کارگردانان و دست اندرکاران برگزاری نمایش «غدیر» مرحله تمرین و پیش نمایش آن اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان جیرفت که به همراه معاون سیاسی خود برای بازدید حضور یافت پیرامون این رویداد گفت : اینگونه اقدامات فرهنگی از جمله غدیر که واقعه ای به حق در تاریخ دین اسلام است باعث آشنایی مردم با دین و سیره خود می شود و درک آن بخصوص برای قشر جوان ملموس تر است.

,

وی ضمن تشکر از تلاش های انجام شده ، افزود: اگر پیام حق در قالب برنامه‌های فرهنگی و به شکل هنری به مردم منتقل شود در ذهن آنان ماندگارتر خواهد بود.

,

عطاپور بیان داشت: تمامی ادارات و نهادهای دولتی جهت هر چه بهتر باشکوه برگزار شدن این واقعه عظیم تاریخی بسیج شده اند بنده معاون سیاسی خود را به طور ویژه جهت همکاری و همیاری با ستاد غدیر شهرستان مامور کرده ام و از هیچ تلاشی در اعتلای فرهنگ تشیع فروگذار نخواهیم کرد.

,

سرهنگ سنجری جانشین فرمانده سپاه جیرفت نیز با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم، افزود: بازسازی نمایش واقعه غدیر خم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر بازیگر و عوامل و با صحنه آرایی، دکورسازی و نخلستان‌های اطراف آن ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در کیلومتر ۳۰ مسیر جیرفت دلفارد برگزار خواهد شد .

,

وی افزود : از برنامه های جنبی آن که به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی برگزار می شود می توان به برگزاری مسابقات ورزشی با اهدا جوایز نفیس و چندین دوچرخه اشاره کرد و همچنین در این روز تعدادی ایستگاه صلواتی به همت موکب شهرستان برگزار می گردد.

,

به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن ها و ویژه برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می شود.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه