اخبار داغ

با حضور فرماندهان نظامی کشور صورت گرفت؛

اهدای نشان نصر درجه یک و درجه سرتیپ تمامی به سردار شهید قاجاریان

اهدای نشان نصر درجه یک و درجه سرتیپ تمامی به سردار شهید قاجاریان
صبح امروز نشان نصر درجه یک و درجه سرتیپ تمامی سردار شهید محسن قاجاریان به خانواده وی اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی قاجاریان، فرزند سردار شهید محسن قاجاریان در گفت و گو با صبح توس گفت: امروز با حضور اکثر فرماندهان نظامی کشور از جمله سردار سرلشکر باقری، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه، در محل ستاد مشترک نیروهای مسلح تهران، نشان نصر درجه یک به خانواده ما به نیابت از پدرم اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این نشان به پیشنهاد سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و موافقت رهبر انقلاب با حضور فرماندهان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند اهدا شد.

,

فرزند شهید قاجاریان تاکید کرد: همچنین در این مراسم درجه سرتیپ تمامی نیز به پاس رشادت های سردار شهید محسن قاجاریان به خانواده ما اهدا شد.

,

وی ضمن تشکر از توجهات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظه) تاکید کرد: این هدایا برای مردم نیشابور است و افتخار می کنیم که به نمایندگی از مردم این شهر این هدایا را دریافت کردیم.

,

سردار شهید محسن قاجاریان فرمانده سابق تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور در حین مستشاری در کشور سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در تاریخ 14 بهمن ماه 1394 به شهادت رسید و پیکر او در گلزار شهدا بهشت فضل نیشابور آرمیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه