اخبار داغ

نماینده خمینی‌شهر در مجلس مطرح کرد؛

فشار اسرائیلی‌ها برای وخامت اوضاع نیجریه و شیخ زکزاکی

فشار اسرائیلی‌ها برای وخامت اوضاع نیجریه و شیخ زکزاکی
نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: عوامل موساد در نیجریه فعال هستند و حرکات گروه‌های انقلاب و جنبش‌های آزادی‌خواه و ضد صهیونیست را رصد می‎کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدجواد ابطحی در گفت‎وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه دولت نیجریه به ریاست آقای بوهایی باید بداند که حزب استقلال و تمامیت ارزی نیجریه به این نکته است که به پیروان ادیان مختلف احترام بگذارد، اظهار کرد: تعداد زیادی از مردم نیجریه شیعه و اهل تسنن هستند و می‎توانند در انتخابات و عرصه‎های سیاسی این کشور اثر گذارد باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی گفت: بوهایی نیازمند متحد 20 میلیون شیعه است اما رهبر این شیعیان را شکنجه می‎کند و قلب شیعیان و آزادگان جهان را جریحه‌دار می‎کند؛ این فعالیت‎ها مستقیم توسط عوامل صهیونیست‌ها اداره می‎شود، عوامل موساد در نیجریه فعال هستند و حرکات گروه‌های انقلاب و جنبش‌های آزادی‌خواه و ضد صهیونیست را رصد می‎کند.
,
 
,
وی افزود: طبق تحقیق که کرده‎ام رئیس‌جمهور نیجریه تحت‌فشار اسرائیلی‌ها قرار دارد وگرنه یک شخص به منافع خود و مردم کشور خود می‌اندیشد نباید شیعیانی که نشان داده‌اند که آزار و اذیتی ندارد، برخورد کند.
,
 
,
ابطحی با بیان اینکه باید از دولت نیجریه بخواهیم که به حقوق بشر احترام بگذارد و هر چه زودتر آزادی و شرایط معالجه علامه زکزاکی را فراهم کنند، تصریح کرد: از آقای ظریف می‌خواهیم در این مسئله ورود کند و از رئیس مجلس می‌خواهیم جلسه‎ای در اتحادیه بین‌المجالس را تشکیل دهد و از ظرفیت‌هایی که داریم برای فشار به دولت نیجریه استفاده شود.
,
 
,
وی ادامه داد: علامه زکزاکی هیچ جرمی جز عشق به دین اسلام و مکتب امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) ندارد؛ باید جم و جوش در دیپلماسی ما رخ دهد و از این وادادگی در این قضیه جلوگیری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه