اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

امروز قلم و کتاب سلاح ما در جنگ نرم است

امروز قلم و کتاب سلاح ما در جنگ نرم است
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در جنگ نرم سلاح ما قلم و کتاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، سیدقاسم جاسمی امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار داشت: مرداد ماه یادآور انجام ۳ عملیات بزرگ توسط مردم استان کرمانشاه است که هر کدام افتخاراتی را برای ما رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از این عملیات ها عملیات غرورآفرین مرصاد بود که با مقاومت و ایثار جوانان کرمانشاهی با موفقیت انجام شد.

,

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کرمانشاه نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی بوده است، گفت: همچنین روز ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان از مرز خسروی به کشور بود.

,

وی بیان داشت: کاروانسراهای بیستون و ماهیدشت از گذشته میزبان زوار عتبات عالیات بودند.

,

جاسمی عنوان کرد: همچنین مرداد ماه یادآور شکست حصر پاوه به فرمان امام راحل(ره ) است که با رشادت رزمندگان انجام شد.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره ظرفیت های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان ما دارای ۴ هزار آثار تاریخی است که ۹ هزار آن ثبت ملی شده است و چندین اثر نیز به ثبت جهانی رسیده است.

,

این مسئول با توصیه به کتابخوانی بیان کرد: باید فرزندان خود را به کتاب خواندن عادت دهیم تا در آینده جایگاه بالایی به دست آورند.

,

وی خاطرنشان کرد: در گذشته سلاح ما تجهیزات و مهمات بود اما امروز سلاح ما در جنگ نرم قلم است تا با استفاده از آن بتوانیم به جایگاه رفیعی به ویژه در بخش نیروی انسانی دست یابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه