اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور خبر داد

کلنگ‌زنی شهرک صنعتی جدید در نیشابور

کلنگ‌زنی شهرک صنعتی جدید در نیشابور
هاجر چنارانی گفت: به زودی کلنگ شهرک صنعتی نیشابور 2 به مساحت 300 هکتار در منطقه زبرخان به زمین می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفت و گو با صبح توس با اشاره به نیازهای شهرستان نیشابور به توسعه صنایع اظهار کرد: نیشابور به عنوان قطب دوم صنعت استان خراسان کماکان نیازمند توسعه در این بخش است بنابراین تلاش کردیم تا مشکلات صنعت با تدابیر جدید حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: بنابر این نیاز لازم است خبر خوشی را به مردم نیشابور مخصوصاً بخش زبرخان بدهم، به‌زودی کلنگ شهرک صنعتی نیشابور دو با در زمینی به مساحت 300 هکتار به زمین زده خواهد شد.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این زمین در جنوب بخش زبرخان قرار دارد و پیگیری‌های ادامه روند این شهرک صنعتی نیز به‌صورت ویژه هستیم.

,

چنارانی خاطر نشان کرد: یک سری مجوزهای اولیه برای این شهرک صنعتی کسب شده است ولی در حال رایزنی هستیم تا طی چند ماه آینده‌ای این شهرک صنعتی فعالیت خود را شروع کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی خیام در بخش زبرخان تکمیل و اشباع شده است و بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مشکل داشتند که با افتتاح این شهرک در منطقه اسحاق آباد این موانع حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه