اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه اهمیت بسیاری دارد/ استکبار همه ارکان خود را به صحنه آورده است

روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه اهمیت بسیاری دارد/ استکبار همه ارکان خود را به صحنه آورده است
سردار سرلشکر حسین سلامی گفت: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است، آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه‌ها است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه گفت: علی (ع) مظهر علم، آزادگی، شرف، جوانمردی، غیرت، عاطفه و شاهکار خلقت است که هیچ کس را یارای رسیدن به جایگاه او نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او به فرماندهان توصیه کرد که نهج البلاغه را بخوانند و افزود: فرماندهان هرچه می‌توانید نهج البلاغه را بخوانید، زیرا زیباترین و کاملترین منشور فرماندهی است.

,

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به راه ولایت گفت: ولایت راه، روش، ارزش، فضیلت و عظمت است، ما شکوه ولایت را در این چهل سال تاریخ جنگ‌های بزرگ دیده و به اطمینان خاطر رسیده ایم.

,

او با بیان اینکه هیچ چیز جای تجربه را در اطمینان قلبی بشر نخواهد گرفت ادامه داد: میدان ما را در درخشش نور ولایت به اطمینان قلب رسانده است.

,

سرلشکر سلامی تاکید کرد: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است، آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه‌ها است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.

,

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مومن هیچگاه به بن بست نخواهد رسید؛ افزود: انسان مومن به بن بست نمی‌رسد و این روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه بسیار مهم است.

,

او در پایان روحیه ایمان را عامل پیروزی‌ها دانست و بر تقویت و اثربخشی بیشتر آن در مجموعه سپاه پاسداران تاکید کرد.

,

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه