اخبار داغ

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام/ تصویر

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام/ تصویر
به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این آزاده‌ی سرافراز از داخل زندانهای بعث نامه‌ای را خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به زبان رمز نوشته و به تهران ارسال میکند و به دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌رسد؛ رهبر انقلاب نیز در سال ۱۳۶۸ پاسخ این نامه را در قالب نامه‌های خانوادگی و خصوصی صلیب سرخ برای وی ارسال میکنند.

,

این متن که برای اولین منتشر می‌شود، یکی از اسنادی است که در کتاب «حدیث ولایت سال ۱۳۶۸» آمده است؛ کتابی مشتمل بر مجموعه بیانات و مکتوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بزودی از سوی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

,

متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رزمنده‌ی اسیر ایرانی به شرح زیر است:

,

بسمه‌‌تعالى

,

فرزند عزیزم
نامه‌‌ات مژده‌‌بخش و تسلّابخش بود و آن را با تشکّر و خرسندى زیارت کردم، امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌‌اى نه چندان دور نصیب شود. شما سرافرازید به مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دستیابى به رضاى الهى و عزّت و کرامت دنیا و آخرت، در سایه‌‌ى همین صبر و مجاهدت است. من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضّلات الهى میبینم و خدا با ما است و شما نور چشم ماهایید. آن فقدان بزرگ سخت بود ولى همه‌‌ى داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدّداً از نامه‌‌ى شما خرسندى و تشکّرم را عرض میکنم و به همه‌‌ى دوستان و عزیزان سلام میرسانم.

,
,

, ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه