اخبار داغ

در پاسخ به برخی شبهات صورت گرفت:

پاسخ رئیس اداره آبفای شهری لنده به برخی اظهارات در فضاهای مجازی/کمبود اعتبارات و سنگ اندازی برخی ادارات مهمترین دلیل تاخیر در خدمات رسانی است

پاسخ رئیس اداره آبفای شهری لنده به برخی اظهارات در فضاهای مجازی/کمبود اعتبارات و سنگ اندازی برخی ادارات مهمترین دلیل تاخیر در خدمات رسانی است
رئیس اداره آبفای شهری لنده به برخی شبهات در فضاهای مجازی در خصوص مشکلات قطعی آب و شکستگی لوله های آب در این شهر واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده،سید ایمان دانشمند در واکنش به برخی مباحث در فضاهای مجازی در خصوص قطعی مکرر آب و شکستگی لوله های آب گفت:روز های پنج شنبه وجمعه هفته گذشته به علت خرابی یک از پمپ های خط انتقال آب شهر لنده از ایستگاه آبرزگه دچار مشکلات اساسی شده اسم که در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز علی رغم تعطیلی همه همکاران تا پاسی از شب درگیر تعمیر بودیم تا مشکل را بر طرف کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: قطعی دیروز عصر به علت شکستگی شدید لوله آب بوده و به ناچار به صورت موقت مرمت شد که هم اکنون هم در همان خیابان شکستگی وجود دارد و به علت اینکه مردم کمتر اذیت شوند و آب برای همه برقرار باشد فعلا از قطع مجدد تا اطلاع ثانوی دست نگه داشتیم.

,

رئیس اداره آبفای شهری لنده گفت:از آن جایی که شکستگی های خط لوله به هیچ وجه ممکن قابل پیش بینی نیست لذا انتظار داریم شهروندان نسبت به ذخیره آب از طریق مخازن اقدام نمایند که در زمان بروز چنین مشکلاتی رفع شوند.

,

وی اظهار کرد: مشکلات و چالش های موجود در سطح شهرستان را می پذیریم و متاسفانه به دلیل فرسودگی خط انتقال شبکه مشکلات این چنینی داریم که نیازمند اعتبارات ویژه است.

,

دانشمند گفت: شرکت آبفا اقدام به انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد کرد و پیمانکار لوله های مورد نیاز را خریداری و در کارگاه خود آماده کرده است که جهت شروع کار استعلامی برای انجام حفاری به شهرداری ارایه کردیم که متاسفانه شهرداری با شروع کار پیمانکار مخالفت کرد و نهایتا با پادرمیانی معاون فرماندار اجازه دادند که فقط خیابان شهید نژاد تقوی را کار کنیم که متاسفانه پیمانکار هم گفته تا زمان حل مشکل کار نمی کنم و بقیه خیابان ها هم مشکلاتشان جهت عملیات مقدماتی حل بشه تا شروع کنیم.

,

رئیس آبفای شهری لنده گفت: در حال حاضر پیمانکار به علت عدم جواب دهی به استعلام توسط شهرداری لنده دست نگه داشته است که منتظر پاسخ شهرداری برای شروع به کار هستیم.
وی در ادامه اظهارکرد: موضوع بعد هم اینکه بیل میکانکی آبفای شهری خراب است و به استان یزد برای تعمیر کلی فرستاده شد و در شهر لنده امکانات وجود ندارد، بیل مکانیکی نیست و کارگران نیز اذعان دارند که زمین سفت است و امکان حفاری نیست.

,
,

دانشمند اظهارکرد:بدون شک تمام دغدغه ما رفع مشکلات حوزه کاری خود است ولی وقتی چنین معضلات و چالش های سد راه است نمی توانیم به طور دقیق به مردم خدمات رسانی کنیم.

,

رئیس آبفای شهری گفت: این میراث گذشتگان ماست که به ما رسیده و درتلاشیم این مشکلات را در راستای ادامه تلاشها و فعالیت همان گذشتگان، رفع نماییم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه