اخبار داغ

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد؛

هرمزگان یکی از پتانسیل های بالای کشور در استقرار صنایع فولادی

هرمزگان یکی از پتانسیل های بالای کشور در استقرار صنایع فولادی
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رویکرد این وزراتخانه در استقرار صنایع در حاشیه جنوبی کشور گفت: هرمزگان یکی از پتانسیل های بالای کشور در استقرار صنایع فولادی و همچنین در مجموعه ی زنجیره ارزش حوزه فولاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت شب گذشته در آئین افتاح بزرگ‌ترین معدن سنگ آهن هرمزگان  اظهار کرد: یکی از برنامه های های وزارت صنعت در حوزه توسعه معادن و  صنایع معدنی است که سعی داریم هم در حوزه بازسازی و نوسازی برنامه ریزی و هم در تکمیل زنجیره ارزش در فلزات اساسی صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به موقعیت ویژه استان هرمزگان در استقرار صنایع  افزود:هرمزگان به دلیل نزدیکی به آب های بین الملی موقعیت مناسبی برای استقرا صنایع انرژی بر دارد و در چند سال اخیر بسیاری از صنایع  بزرگ ما به این سمت گرایش پیدا کرده اند.

,

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رویکرد این وزراتخانه در استقرار صنایع در حاشیه جنوبی کشور خاطرنشان کرد: رویکرد این وزارتخانه این بوده صنایعی که آب بر و انرژی بر هستند سوق دهد به سمت حاشیه جنوب کشور وبه نوعی استان هرمزگان یکی از پتانسیل های بالای کشور در استقرار صنایع فولادی و همچنین در مجموعه ی زنجیره ارزش حوزه فولاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه