اخبار داغ

فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛

جشن ازدواج آسان در سالن های ورزشی سپاه پارسیان/ سالن های ورزشی جهت ازدواج آسان تجهیز می شوند

جشن ازدواج آسان در سالن های ورزشی سپاه پارسیان/ سالن های ورزشی جهت ازدواج آسان تجهیز می شوند
فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری ازدواج های آسان در سالن های ورزشی سپاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز، از برگزاری جشن ازدواج در سالن های ورزشی سپاه خبر داد و گفت: سالن های ورزشی سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

موذن نسب، با بیان اینکه بیست و پنجمین جشن ازدواج نیز در این سالن ها برگزار شده، تاکید کرد: سالن  ۹ دی در روستای قاسمعالی تاکنون میزبان جوانانی بوده که به صورت رایگان جشن خود را برگزار کرده اند.

,

وی افزود: امید است تا با حمایت مسئولین شهرستان، ازدواج آسان جایگاه مناسبی در پارسیان پیدا کند تا جوانان تشویق به ازدواج آسان شده و سن ازدواج پایین بیاید که بالا رفتن سن ازدواج باعث بروز مشکلات فراوانی در جامعه اسلامی می شود.

,

فرمانده سپاه پارسیان برگزاری جشن ازدواج آسان را در اقتصاد خانواده موثر خواند و تصریح کرد: جان گرفتن ازدواج آسان در جامعه نقش موثری در اقتصاد خانواده دارد، چرا که برگزاری مراسم مجلل عروسی دوام زندگی را تضمین نمی کند و خانواده ها باید تلاش کنند تا با ایجاد تفاهم بین زوج های جوان، باعث دوام ازدواج آن ها شوند.

,

موذن نسب از فراهم کردن برخی تجهیزات جهت ازدواج آسان زوج های جوان در سالن های ورزشی با همکاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه