اخبار داغ

آنچه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده گذشت:

در خصوص خدمت به مردم با هیچ یک از ادارات تعارفی ندارم/ روزمرگی ادارات باعث تعلل در خدمت‎رسانی شده است/ سخنگوی دولت در شهرستان فقط فرماندار است+تصاویر

در خصوص خدمت به مردم با هیچ یک از ادارات تعارفی ندارم/ روزمرگی ادارات باعث تعلل در خدمت‎رسانی شده است/ سخنگوی دولت در شهرستان فقط فرماندار است+تصاویر
سومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان به ریاست فرماندار با موضوعات تشریح برنامه‎های هفته دولت، بررسی طرح‎های مشترک دستگاه‎ها با بنیاد علوی، مناسب‎سازی محیط معلولین برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از خبرلنده، سومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان به ریاست فرماندار با موضوعات تشریح برنامه های هفته دولت،بررسی طرح های مشترک دستگاه ها با بنیاد علوی،مناسب سازی محیط معلولین برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,


,
, ,


در ابتدای این جلسه سید امین شفایی دبیر شورای اداری شهرستان لنده با تشریح برخی مباحث تخصصی پرداخت و از ادارات خواست تا برابر دستور کار جلسه مباحث را تبین و تشریح کنند.
 

,
,
,

کمک های خوب بنیاد علوی در جهت عمران و آبادانی شهرستان لنده

, کمک های خوب بنیاد علوی در جهت عمران و آبادانی شهرستان لنده,


در ادامه نیز مراد مراد پور به عنوان مجری شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده وابسته بنیاد علوی اظهارکرد:در حوزه آموزش و پرورش بیش از یک و نیم میلیارد تومان در زمینه کمک اموزشی و تجهیزات به اموزش و پرورش کمک شده است.

,
,

وی افزود: بیش از ۲۴مسجد روستایی به طور ۱۰۰درصد تجهیز شده است که هم اکنون این تجهیزات قابل ارائه به این مساجد است.

,

نماینده بنیاد در شهرستان لنده گفت: بیش از یک میلیارد وششصد میلیون تومان برای پل موگر اعتبار تخصیص داده ایم که منتظر مناقصه اداره کل راه و شهرسازی هستیم.

,

مراد پور گفت: در خصوص شهرک گلخانه ای با جهادکشاورزی اختلافاتی داریم که امیدواریم جهادکشاورزی در این حوزه همکاری کنند که بیش از ۳۰۰میلیون تومان در حوزه بین مزراع اعتبار تخصیص داده ایم.

وی گفت: در حوزه‎های مختلف در حال کار هستیم در خصوص بیمارستان لنده با پیشرفت۴۰درصدی تا پایان اسفندماه امسال به پایان می‎رسد.

,
,
,

مرادی گفت: در خصوص توزیع بسته های حمایت از مادران شیرده هر ماه 230بسته های غذایی بین مادران شیرده توزیع می شود.

,

نماینده بنیاد گفت: شهرداری باید بلور سلامت را راه اندازی نمایند تا بنیاد در زمینه خدمات شهری در شهرک ها کمک کنیم.

,

وی اظهارکرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری هنوز هیچ طرحی ارائه نکردند که متاسفانه این روند باعث افزایش سطح گلایه مندی شده است.

مراد پور گفت: در راستای خدمات به روستاها متاسفانه مدیرکل بنیاد مسکن از امضای تفاهم نامه خودداری کرد و این درحالی است که ۱۴مدیرکل در استان های مختلف کشور این تفاهم نامه را اجرایی کردند.
 

,
,
,
,
, ,

 

,

پیشرفت 60درصدی پل وحدت‎آباد در موگرمون

, پیشرفت 60درصدی پل وحدت‎آباد در موگرمون,

در ادامه نیز رستم تقی زاده رئیس اداره شهرسازی لنده گفت:پل وحدت مشکل مناقصه ای داشت که روند عملیاتی خاص خودش را دارد و امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات و موانع سد راه ان برداشته شود.
 

,
,

وی افزود: براورد اولیه انجام شد و سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان صورت گرفت که باید مناقصه باید انجام شود که به دلیل عدم اجرای قرارداد مشاور روند اجرایی ان صورت نگرفته است.
 

,
,

رئیس اداره شهرسازی لنده تصریح کرد: پل موگر فرایندی جدا دارد که قرار بود یک لایه زیرسازی صورت گیرد که پل موگر، قیام، بره مل صورت گیرد که این روند جدید باید توسط مشاور صورت گیرد.

تقی زاده گفت:مطالعات تکمیلی ان صورت گرفت که دال پل وحدت آباد خریداری شده است و بیش از ۶۰درصد پل خریداری که در ماشین سازی اراک ساخته شد و اماده تحویل است.
 

,
,
,
,

وی گفت:بیش از ۲۰کیلومتر زیرسازی روستایی داریم که تمام پل های کوچک نیازمند ساماندهی هستیم که اگر این مهم صورت گیرد بخشی از مشکلات اساسی شهرستان رفع خواهدشد.

برابر قوانین نمی توانیم خارج از حوزه اختیارات بنیاد مسکن تخفیف دهیم

,
,
, برابر قوانین نمی توانیم خارج از حوزه اختیارات بنیاد مسکن تخفیف دهیم,

در ادامه نیز شمس الله ربانی صفت رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان لنده گفت: برابر قوانین بنیاد مسکن نمی تواند تخفیفاتی خارج از حوزه اختیارات خود داشته باشد زیرا این برابر قوانین تخلف است و در راستای همکاری با بنیاد علوی بنیاد تا 70درصد هزینه مربوط به صدور سند مالکیت را با بنیاد علوی به تفاهم رسیده است ولی بیش از این را اجازه نداشتیم.

,

وی اظهارکرد: علت عدم اجرای و امضای تفاهم نامه را با بنیاد از سوی مدیرکل را بنده اطلاع ندارم و باید از طریق خود ایشان جویا شوید ولی با این حال ما آماده همکاری با بنیاد در حوزه های مختلف هستیم.

,

 

,

سخت گیری های بانک سینا باعث هدر رفت فرصت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی است

, سخت گیری های بانک سینا باعث هدر رفت فرصت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی است,

در ادامه نیز دکتر حسین محمدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنده با انتقاد از عملکرد بانک سینا گفت: علی رغم همه تبلیغات و تلاش های خوب بنیاد علوی متاسفانه سخت گیری های بسیار شدید بانک سینا باعث از بین رفتن فرصت های شغلی در این شهرستان شده است.

,

وی افزود: اخذ وثیقه های سنگین در هنگام دریافت تسهیلات و طولانی کردن روند دریافت تسهیلات بنیاد در این بانک باعث شده است عملا بسیاری از طرح های اشتغالی در این شهرستان زمین بخورد.

,

 

,
, ,

 

,

ناتوانی و عدم پاسخگو بودن برخی مسئولان در مواقع بحران و مشکلات ادارات خود در شهرستان

, ناتوانی و عدم پاسخگو بودن برخی مسئولان در مواقع بحران و مشکلات ادارات خود در شهرستان,

در ادامه نیز عزیزالله شریفی رئیس شورای شهر لنده با بیان مشکلات و چالش های موجود در شهر لنده گفت: ناتوانی برخی مسئولان در رفع مشکلات باعث شده است تا مردم به اعضای شورای شهر فحاشی کنند.

,

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان در سطح شهرستان زندگی نمی کنند که بدانند قطعی آب، برق در گرمای تابستان چیست و مردم نیز تنها به اعضای شورای شهر فشار می آورند که انتظار داریم مسئولان در قبال مشکلات خود پاسخگو باشند.

,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده گفت: هیچ کدام از وعده های بنیاد علوی در همکاری با شهرداری عملیاتی نشده است و انتظار داریم حرکت بنیاد تقابلی نباشد و اگر در حوزه ای مشکل هست از حوزه ای دیگر همکاری مضاعفی داشته باشند.

,

 

,
, ,

 

,

در خصوص خدمت به مردم با هیچ یک از ادارات تعارفی ندارم /روز مرگی ادارات باعث تعلل در خدمت رسانی شده است

, در خصوص خدمت به مردم با هیچ یک از ادارات تعارفی ندارم /روز مرگی ادارات باعث تعلل در خدمت رسانی شده است,

در ادامه نیز سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره عالم ربانی آسید میراحمد تقوی گفت: این عالم ربانی با مردمداری خویش، بزرگترین سرمایه اجتماعی را که خدمت به مردم است را برای همه ما به عنوان میراثی گرانقدر گذاشته است تا از آن درس بگیریم.

,

وی افزود: خدمت به مردم بهترین و مهمترین افتخار است که امیدواریم بتوان آنچه شایسته مردم است را به آنان ارائه دهیم.

,

فرماندار شهرستان لنده در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: انتظار داریم در هفته دولت خدمات ارزنده و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به درستی به مردم اطلاع رسانی شود و لذا انتظار داریم ادارات نسبت به افزایش سطح خدمات خود تلاش مضاعف تری داشته باشند.

,

وی افزود:همه دولت ها در طول چهل سال گذشته خدمات ارزشمندی در کشور داشته اند که در کنار این همه خدمت بدون شک کاستی هایی وجود دارد که این هزینه استقلال و مقاومت است که باید نداری ها را تحمل کنیم تا سربلند باشیم.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت:باید به گذشته نگاهی کنیم و امروزمان را مقایسه کنیم که این همه خدمات و حرکت جهادی ادامه داشته است که حقیقتا قابل تقدیر است و باید تلاش کنیم که مشکلات بر طرف شود.

,

موسوی اظهارکرد:تلاش های خوبی در شهرستان لنده  در طول چهار دهه گذشته صورت گرفته است که به دلیل عمق محرومیت ها شاید هنوز به سرمنزل مقصود نرسیده باشند ولی همه باید تلاش کنیم تا کاستی ها با تلاش مضاف از بین بروند.

,

وی در ادامه گفت: انتظار داریم ستگاه های اجرایی در هفته دولت عملکرد خود را به نجوی کافی به اطلاع مردم برسانند و سطوح خدمتی خود را به درستی تبین کنند.

,

وی گفت:پروژه های شاخص ادارات در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح خواهندشد که در این هفته نیز پروژه های مشارکتی با بنیادعلوی نیز به بهره برداری خواهندرسید.

,

فرماندار لنده گفت: باید از ظرفیت بنیادعلوی در جهت پیشرفت و عمران شهرستان تلاش شود و ادارات ما باید از این ظرفیت در جهت رفع محرومیت های تاریخی نهایت همکاری را داشته باشند تا در مسیر توسعه قرار بگیریم.

,


 

,
,
, ,

 

,

وی در ادامه تاکیدکرد: انتظار ما از بنیاد به واسطه تلاش های خوبی که دارد بیشتر است هرچند کارهای خوبی تا کنون صورت گرفته است.

,

موسوی گفت: به لحاظ زیرساختی و زیربنایی ضعیف هستیم در حوزه برق،اب، گاز و سایر مباحث اسیب پذیر هستیم و واقعا چالش های اساسی داریم که این مشکلات متعلق به دو یا ده ساله گذشته نیست بلکه میراث کهنی است که نیازمند حرکت جهادی همه مسئولان است که در حوزه های تخصصی وسازمانی خویش تلاش خویش را دو چندان کنند.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تاکیدکرد:نقدهای مردم به کاملا درست و حق به جانب است و حق دارند ولی مردم نیز باید محدودیت ها و کاستی ها را ببینند و اگر مشکلی پیش می آید باید همه متوجه باشند که مشکلات غیر قابل پیش بینی هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: پیگیری ها آنی است ولی باید سریع اطلاع رسانی شود اگر چه باید برای مقابله با مشکلات باید راهکارهای مناسب پیشنهاد و اتخاذ گردند که تعدادی از مدیران تلاش های خوبی دارند ولی برخی از مدیران نیاز است خودشان را تکان دهند.

,

فرماندار لنده گفت: بیشتر ارباب رجوع ها از فرمانداری شروع میکنند که این رویه نشان دهنده عدم پای کار بودن ادارا ت است که بدعت بدی است و باید اصلاح شود.
 

,
,

وی تاکیدکرد:در خصوص خدمت به مردم با هیچ یک از ادارات تعارفی ندارم و در کارم با هیچ اداره ای تعارف ندارم متاسفانه برخی از ادارات ما دچاره روز مرگی هستند و فقط صبح می آیند وظهر می روند.
 

,
,
, ,

 

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده خطاب به مدیران گفت:بیشتر مدیران درباره اعتبارات دستگاه های خود هنوز اطلاعات لازم را ندارند و این یک ضعف است و این در حالی است که رشد اعتبارات با همین کسری ها نسبت به سایر شهرستان ها روندی افزایشی داشته است.

,

موسوی گفت:باید اطلاعات پروژه ها کامل باشد واگر مدیری احساس می کند توانمندی ندارد باید خودش اعلام کند که تا جایگزینش را انتخاب کنیم.

,

وی تاکیدکرد: این همه هزینه داریم به دولت وارد می کنیم و باید در برابر خدماتی که از دولت می گیریم به همان اندازه نیز پاسخگو باشیم و عملکرد یکساله خود را ارزیابی کنید خدای خود را قاضی کنید.

,

موسوی گفت: تحرک و انگیزه به خودتان دهید و باید خودتان را اصلاح کنید و از تلاش برای خدمت به مردم لحظه دریغ نکند و باید از مدیران توانمند نیز به نحوه احسن قدردانی کرد.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: در زمان بروز یک مشکل همه مدیران پای کار هستند ولی ضرورت اطلاع رسانی یکی از نیازهای ضروری است و اطلاع رسانی باعث کاهش میزان نگرانی ها می شود.

,

 

,
, ,

 

,

وی در ادامه در خصوص برخی مطالب در فضای مجازی گفت: در فضای مجازی و حقیقی همه فقط جنیه تخریبی را در نظر می گیرند و هیچکس توصیه و راهکار ارائه نمی دهد و باید این نقدهای سازنده باشند.

,

موسوی اظهارکرد: معارضات مردمی در حوزه های مختلف خدمات رسانی باعث خدشه دار شدن خدمات دولت شده است که همین امر نیز باعث تعلل در اجرای پروژه ها و درنتیجه تعطیلی پروژه ها می شود.

,

وی گفت:باید مردم مقداری هم از خودگذشتگی داشته باشند از خبرنگاران در جهت فرهنگ سازی تلاش کنند و آرامش روحی و روانی را به جامعه تزریق می کنند باید تشکر کرد.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: :سخنگوی دولت در شهرستان فقط فرماندار است و ادارات باید هماهنگ شوند و این مصاحبه های خبری باعث برخی چالش ها است که باید هماهنگ تر شوند.

,

وی اظهارکرد:از تلاش های خوب شهرداری و شورای شهر قدردانی می کنیم ولی باید این شهر را بیشتر ساماندهی کنند چرا که امسال اعتبارات شهرداری را سه برابر کردیم تا مشکلات شهری کمتر شود که این دغدغه ها کمتر شود.

,

وی گفت:اعضای شورای شهر دغدغه دارند ولی باید این مشکلات رفع شوند و این را نیز باید بدانند که همراهی ما تا یک زمان و مدت خاصی است که باید در عمل اجرایی شوند.

فرماندار لنده گفت: در بحث زیرساخت های شهرستان به خصوص در حوزه راه انتظار داریم بنیاد همکاری لازم را داشته باشند تا روند اجرایی و پیشرفت عمران و آبادانی در این شهرستان روند و سرعت بهتری به خود بگیرد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه