اخبار داغ

شهردار فریدونکنار اعلام کرد

ساماندهی ورودی شهر و پروژه پیاده‌ راه ساحلی در فریدونکنار

ساماندهی ورودی شهر و پروژه پیاده‌ راه ساحلی در فریدونکنار
شهردار فریدونکنار گفت: ورودی شهر فریدونکنار وضعیت مناسبی ندارد که برنامه‌ریزی‌های مقدماتی صورت گرفت تا یک کار بزرگ عمرانی برای ساماندهی آن صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی آزادی شهردار فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: خداوند برای انسان‌ها فرصت‌هایی را فراهم می‌کند که اگر بتواند از این فرصت‌ها استفاده کند رستگار و سربلند و در صورت عدم استفاده از فرصت‌ها سرافکنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دارای شرینی و تلخی بوده است، خاطرنشان کرد: افرادی که در دوران جنگ به اسارت دشمن درآمدند ایام سختی را پشت سر گذاشته‌اند و تحمل و صبر و بردباری و استقامت در مسیر اهدافی که داشتند ازجمله کارهای بزرگ آنان بوده است.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: دوران اسارت را هم می‌توان به‌عنوان یک فرصت نام برد که آزادگان از آن استفاده کردند که شهرستان فریدونکنار هم سهم خوبی در این عرصه داشت.

آزادی، فرصت خدمت به مردم را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اگر نگاه دوران دفاع مقدس امروز در مدیریت‌های مختلف حاکم باشد مردم می‌توانند طعم شیرین خدمت را بچشند.

این مسئول با بیان اینکه همه افراد جامعه متأثر از خدمات مدیریت شهری و شهرداری هستند یادآور شد: کار شهرداری بسیار سخت است و در فریدونکنار عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که برای همگان ملموس است؛ به واسطه وجود مدیران بومی در سطوح مدیریت مختلف شهری فرصت طلایی در فریدونکنار به وجود آمده که اگر با نگاه دوران دفاع مقدس به دور از منیت‌ها به دنبال خدمت به مردم باشیم و جاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی کنار گذاشته شود می‌توان شاهد اتفاقات بزرگی بود که در هیچ دورانی آن را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه چندین عامل باید وجود داشته باشد تا شاهد پیشرفت شهر باشیم عنوان داشت: عشق به مردم و تلاش برای خدمت کردن، وفاق و همدلی و تکیه بر اشتراکات و دوری از اختلافات، کار شبانه‌روزی، مراقبت از نفس و استفاده از ظرفیت‌ها از جمله مواردی است که باید در مدیران وجود داشته باشد تا به پیشرفت بیانجامد.

شهردار فریدونکنار اظهار کرد: شهر ما شهر پیشتاز در تحقق ارزش‌های الهی است که در تمام صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی پیشگام بوده‌اند که تلاش می‌کنم از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه فریدونکنار استفاده کنم.

آزادی خاطرنشان کرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثارگران دفاع مقدس تلاش کرد که در همین رابطه برای تجلیل از جامعه آزادگان بنا داریم جشنی را برای این قشر در شهرداری برگزار کنیم.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های عمرانی شهرداری فریدونکنار تصریح کرد: ورودی شهر فریدونکنار وضعیت مناسبی ندارد که برنامه‌ریزی‌های مقدماتی صورت گرفت تا یک کار بزرگ عمرانی برای ساماندهی آن صورت گیرد.

شهردار فریدونکنار افزود: اجرای پروژه جاده پیاده‌راه ساحلی از اقدامات عمرانی دیگری است که نقشه‌های آن درحال آماده شدن است که اگر بتوانیم این دو پروژه را به سرانجام برسانیم تحول خوبی را درسطح شهر شاهد خواهیم بود.

آزادی درخصوص وضعیت پارکینگ طبقانی مرکز شهر گفت: استعلامات این پروژه انجام شد و برنده مناقصه باید برای بستن قرارداد به شهرداری مراجعه کند تا کار عملیاتی آغاز شود که از جمله کارهای دارای اولویت است.

این مسئول ادامه داد: پروژه پارک کودک که از دوره شهردار قبلی درنظر گرفته شده بود فاز مطالعاتی آن انجام شد و مراحل مقدماتی اجرایی آن هم درحال انجام است اما هزینه سنگینی دارد و این امر مستلزم نشست با شورای شهر و کمیته‌های تخصصی است تا تصمیم نهایی گرفته شود.

وی اظهار کرد: اگر به صورت برنامه‌ای و کارشناسی شده از مشاوران استفاده نشود ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که لازم است به صورت هدفمند از ظرفیت‌های مشاوره‌ای در هر سطحی استفاده شود.

آزادی خاطرنشان کرد: بنابر ایده‌های مشاوران کمیته‌هایی تشکیل می‌شود که پیشنهادها و نظرات را بررسی می‌کنیم که این امر می‌تواند از آزمون و خطای بیهوده جلوگیری کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه