اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

مسجد محوری‎ترین مکان برای اجتماعات مردمی است

مسجد محوری‎ترین مکان برای اجتماعات مردمی است
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: مسجد از صدر اسلام به‎عنوان محوری‎ترین مکان برای اجتماعات مردمی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‎الاسلام علی یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با گرامیداشت روز جهانی مسجد، اظهار داشت: برنامه‎های مختلفی به همین منظور از سوی دستگاه‎های مرتبط در زنجان برگزار می‎شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان زنجان از فعالان مسجدی در قالب برنامه عمومی دستگاه‎های اجرایی تجلیل می کند، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز از هئیت امنا و خادمین فعال حوزه مسجد تقدیر می کند.

,

این مسئول بیان داشت: پایگاه‎های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی و هنری فعال در حوزه مسجد نیز تجلیل می شوند.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه فعالان نمازی که در برپایی نماز جماعت و برگزاری باشکوه آن تلاش کرده اند در قالب این برنامه تجلیل می شوند، افزود: اقدامات شایسته ای در حوزه برپایی نمازهای یومیه در زنجان انجام شده است.

,

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به جایگاه مسجد در جامعه اسلامی، افزود: مسجد از صدر اسلام به عنوان محوری ترین مکان برای اجتماعات مردمی بوده است و فعالیت های مردمی در این مکان همواره ساماندهی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: مسجد از گذشته محلی برای رفع مشکلات دنیوی و اخروی مردم بوده است و به عنوان پایگاهی مهمی برای همبستگی بین افراد جامعه محسوب می شود.

,

این مسئول تصریح کرد: روز جهانی مسجد فرصتی برای معرفی جایگاه واقعی مسجد بوده و نامگذاری این روز می تواند وجه جهانی و بین المللی مسجد را به خوبی نشان دهد.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان برضرورت پرداختن به ویژگی های مسجد طراز اسلامی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های مسجد برای ارتقای فعالیت های اجتماعی بهره گیری کرد.

,

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به وضعیت برپایی نماز جماعت در استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر مساجد استان نماز جماعت برپا می شود.

,

وی با اشاره به برگزاری پر رنگ نماز مغرب و عشا در مساجد زنجان، گفت: با تلاش‎های انجام شده خوشبختانه نماز صبح نیز با استقبال خوبی از سوی مردم برخوردار است.

,

این مسئول تصریح کرد: مسجد تنها محلی برای برپایی نماز و عبادت نیست بلکه باید محلی برای خدمات‎رسانی فعالیت‎های اجتماعی به مردم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه