اخبار داغ

رونمایی از پدیده‌ای جدید؛ این بار آمبولانس تقلبی!

رونمایی از پدیده‌ای جدید؛ این بار آمبولانس تقلبی!
رئیس اداره آمبولانس‌های خصوصی سازمان اورژانس کشور وجود پدیده آمبولانس‌های تقلبی! را تائید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره آمبولانس‌های خصوصی سازمان اورژانس کشور وجود پدیده آمبولانس‌های تقلبی! را تائید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رونمایی از پدیده‌ای جدید؛ این بار آمبولانس تقلبی!
,
 
,
مجتبی لهراسبی:
,
 
,
* (ضمن تائید وجود پدیده آمولانس‌های تقلبی): تخلفاتی از این دست، کار آمبولانس‌های بخش خصوصی و دولتی نیست.
,
 
,
* متاسفانه مدت‌هاست با مساله آمبولانس‌های غیرمجاز درگیر هستیم، آمبولانس‌هایی که زیر نظر هیچ کجا نیستند و در تخلفی آشکار، ماشین عادی به صورت آمبولانس درآمده و به راحتی از آن کسب درآمد می‌کنند!
,
 
,
* حتی می‌توانید آگهی خرید آن‌ها را در دیوار ببینید. آمبولانس‌های پژو ۴۵۰ هم وجود دارد که خیلی عجیب است و به راحتی خرید و فروش می‌شود.
,
 
,
* هر چند آمبولانس‌ها به نام افراد نمی‌شود و وکالتی است، اما در نهایت با این آمبولانس‌ها علاوه بر معلمان کنکور، غذا هم جا به جا می‌کنند و ممکن است کار‌های خلاف دیگر هم انجام بدهند که از آن‌ها اطلاع نداریم. این مساله از نگاه امنیتی هم خطرات بسیاری دارد.
,
 
,
* آمبولانس‌های اصلی برچسب سلامت دارند و ما به پلیس هم اعلام کرده‌ایم که در صورت دیدن ماشین‌هایی که این برچسب را ندارند آن‌ها را متوقف کنند.
,
 
,
* اما مشکل دیگر اینجاست که این ماشین‌ها سیار هستند و نمی‌دانیم کجا هستند که در صورت شکایت بتوانیم جای آن‌ها را مشخص کنیم. امیدواریم حالا که این موضوع رسانه‌ای شده هر چه زودتر چاره‌ای اندیشیده شود.
,
 
,
منبع:شهروند
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه