اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) مطرح کرد؛

کمک 7 میلیاردی مردم چهارمحال و بختیاری به سیل‌زدگان خوزستان

کمک 7 میلیاردی مردم چهارمحال و بختیاری به سیل‌زدگان خوزستان
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: چهارمحال و بختیاری خود از استان‌های کم‌برخوردار کشور و در شاخصی مثل بیکاری جزء استان‌های اول محسوب می‌شود، اما بالغ‌بر هفت میلیارد تومان کمک غیرنقدی توسط مردم استان به واسطه اعتماد مردم به سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در بین مردم آسیب‌دیده منطقه شعبیه تقسیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز سردار علی‌محمد اکبری روز گذشته در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) اظهار کرد: از آنجایی که چهارمحال و بختیاری معین استان خوزستان است، بسیجیان، پاسداران و پیشکسوتان سپاه این استان با تجهیزات کامل در منطقه شعبیه شهرستان شوشتر استان خوزستان مستقر و به مردم شریف این منطقه کمک رساندند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: چهارمحال و بختیاری خود از استان‌های کم‌برخوردار کشور و در شاخصی مثل بیکاری جزء استان‌های اول محسوب می‌شود، با این وجود بالغ‌بر هفت میلیارد تومان کمک غیرنقدی توسط مردم استان به واسطه اعتماد مردم به سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در بین مردم آسیب‌دیده منطقه شعبیه تقسیم شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده و ظرفیت‌ استان چهارمحال و بختیاری میزبانی اولین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور به سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) داده شده و سال آینده شاهد برگزاری این کنگره ملی در استان خواهیم بود.

اکبری در پایان ضمن دعوت از سردار غلامرضا سلیمانی برای حضور در دومین کنگره استانی شهدای عشایر در شهریور سال جاری از تمامی شاغلین و پیشکسوتان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) برای حضور در این دیدار تقدیر و بیان کرد: تعداد زیادی از پاسداران تمایل به‌حضور در این دیدار داشتند ولی به علت محدودیت تعداد کمی همراه شدند و به سایرین وعده داده شد که در اولین حضور سردار غلامرضا سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری با وی دیدار کنند.

لازم به ذکر است سردار غلامرضا سلیمانی فارسانی حدود ۱۱ سال فرماندهی تیپ قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه