اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

جان فدایی شهدا توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد/ در قبال مدیریت ناصحیح باید پاسخگو باشیم

جان فدایی شهدا توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد/ در قبال مدیریت ناصحیح باید پاسخگو باشیم
خالقداد عرب گفت: باید امروز قدر کسانی که 8 سال جانانه دفاع کردند تا امروز این یادگار امام و شهدا در اختیار ما قرار بگیرد را بدانیم، خدای ناکرده اگر با مدیریت ناصحیح کاری انجام شود باید پاسخگو باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در جلسه گرامیداشت ستاد هفته دفاع مقدس در محل دفتر فرمانداری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تبریک اعیاد غدیر و قربان، گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس، دلاوری‌ها و حماسه‌های مختلفی را با رهنمودهای امام(ره) پشت سر گذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته می‌شود، افزود: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی هر تصمیمی که بخواهد بگیرد هیچ کشوری نمی تواند این تصمیم را نادیده بگیرد.

,

عرب با تاکید بر اینکه کشور ما در طول ۸ سال دفاع مقدس تنها با یک کشور در حال جنگ نبود، گفت: در جنگ تحمیلی انواع سلاح ها و بمب های شیمیایی را به روی رزمندگان اسلام ریختند.

,

وی در ادامه افزود: با وجود حمایت ابر قدرت های زمان و استفاده از انواع سلاح های روز دنیا در دوران جنگ تحمیلی، دشمن در مقابله با رزمندگان اسلام حتی نتوانست یک وجب از خاک میهن اسلامی را بگیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه ما امروز باید امنیت و اقتدار کشور را قددران رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام و شهدا باشیم، اظهار داشت: باید امروز قدر کسانی که 8 سال جانانه دفاع کردند تا امروز این یادگار امام و شهدا در اختیار ما قرار بگیرد را بدانیم، خدای ناکرده اگر با مدیریت ناصحیح کاری انجام شود باید پاسخگو باشیم.

,

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: امروز اگر تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود، به برکت و آبروی خون مطهر شهداست که در پیشگاه خداوند دارای جایگاه رفیعی هستند، و همین جایگاه و آبروست که تمام توطئه ها، نقشه ها و اتاق فکرهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده است.

,

علی یعقوبیان، فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

,

وی با تاکید بر اینکه باید امروز همواره بصیرت و مقاومت را مد نظر داشته باشیم، افزود: شعار هفته دفاع مقدس شعار ما پیروزیم است، بهترین مطلب که در هفته دفاع مقدس مطرح می شود، قضیه مقاومت و ایثارگری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه