اخبار داغ

همزمان با بزرگداشت هفته دولت:

284 پروژه توزیع برق استان با اعتبار 103 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

284 پروژه توزیع برق استان با اعتبار 103 میلیارد ریال افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت ‌برق استان زنجان گفت: همزمان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت‌، آیین افتتاح 284پروژه در زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; همزمان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت‌، آیین افتتاح 284 پروژه این شرکت در حوزه‎های تامین برق بخش‌های زیرساختی صنعتی‌، کشاورزی‌، مراکز آموزشی و اداری‌، بهداشتی و درمانی و نیز اصلاح و بهینه‎سازی شبکه‌های توزیع برق سراسر استان برگزار می‎شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر این‌ شرکت توانسته است گام‎های موثر و بلندی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت تدبیر و امید و برنامه‌های وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر بردارد‌، اظهار کرد: در بخش های مختلف از جمله کاهش تلفات انرژی و هوشمندسازی شبکه های توزیع برق که یکی از پروژه های مهم وزارت نیرو در تحقق بندهای اقتصاد مقاومتی  و تحقق شعار سال بوده که جزو شرکت های پیشرو در راستا هستیم.

,

مدیرعامل شرکت ‌برق استان زنجان به وضعیت شاخص‌های آماری شرکت پرداخت و ابراز کرد: هم اکنون با 624 مگاوات پیک بار و بیش از 448هزار مشترک و تعداد 9876 دستگاه پست هوائی و زمینی با قدرتی معادل 1515مگا ولت آمپر بیش از 14 هزار کیلومتر شبکه توزیع برق فشار ضعیف و فشار متوسط بطور شبانه روز به مردم شریف استان خدمت رسانی می کند.

,

وی افزود: ما مفتخریم که در سال گذشته جشن برق‎دار کردن تمامی روستاهای بالای 10خانوار را برگزار کردیم و با تلاش پرسنل خدوم این‌شرکت صددرصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

,

علیزاده از افتتاح 284پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اعتباری بیش از 103 میلیارد ریال همزمان با آغاز هفته دولت در سالجاری خبرداد و خاطرنشان کرد: از 284پروژه قابل افتتاح تعداد 72 پروژه مربوط به شهرستان زنجان با صرف اعتباری بیش از 24میلیارد ریال، 44 پروژه مربوط به شهرستان ابهر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و 76 پروژه شهرستان خدابنده با صرف اعتباری بیش از 18میلیارد ریال است.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین 31 پروژه شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر4 میلیارد ریال،  16پروژه مربوط به شهرستان ماهنشان با اعتباری بالغ بر 6میلیارد 493میلیون ریال، 11پروژه مربوط به شهرستان طارم با صرف اعتباری بیش از 22 میلیارد ریال، 18 پروژه مربوط به شهرستان ایجرود با اعتباری بالغ بر 12میلیارد و 494میلیون ریال و 16پروژه مربوط به  شهرستان سلطانیه با اختصاص اعتباری  بالغ بر 5 میلیارد ریال بوده که دربازه زمانی هفته دولت با حضور مسئولین ارشد استانی افتتاح خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت ‌برق استان زنجان با اشاره به اینکه پنج پروژه شاخص در این هفته افتتاح می‌شود تصریح کرد: برقدار کردن روستای قشلاق بنارود با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 546میلیون ریال و همچنین برقدار شدن روستای جزوان با صرف اعتباری بالغ بر 13میلیارد و 900میلیون ریال جزو این پنج پروژه است.

,

وی افزود: تبدیل کابل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار مناطق روستایی با هدف کاهش تلفات انرژی و ارتقاء پایداری شبکه‌های توزیع برق با اعتباری بالغ بر 16میلیارد و192میلیون ریال از جمله پروژه‌های مهم این شرکت است.

,

علیزاده تاکید کرد: اجرای پروژه های مذکور ضمن افزایش رضایتمندی مردم و توسعه زیرساختی در بخش تولید و صنعت، تاثیر مستقیمی در تحقق شعارسال و ارائه تمهیدات لازم در بسترسازی بخش رونق تولید خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه