اخبار داغ

در نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان مطرح شد؛

ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد/ سپاه در چله دوم انقلاب تمدن‌ساز باشد

ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد/ سپاه در چله دوم انقلاب تمدن‌ساز باشد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد و دشمنان از انقلاب اسلامی می ترسند زیرا غدیر محور حکومت اسلامی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان با حضور مسئولین و فرماندهان نواحی مختلف استان در محل تالار سرو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

تقدیر از ۹۷ فرمانده و مدیر موفق در نهمین جشنواره مالک اشتر

, تقدیر از ۹۷ فرمانده و مدیر موفق در نهمین جشنواره مالک اشتر,

رضا خواجه حسنی دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این جشنواره در راستای فرامین فرمانده کل قوا و حرکت به سمت تعالی و پیشرفت در سطوح مختلف و تعیین رده های موفق برگزار می شود .

,

وی با اشاره به این که جشنواره مالک اشتر تبلور یک ساله اشراف فرماندهی است، گفت: امروز از ۹۷ فرمانده و مدیر موفق تقدیر به عمل می آید که شامل ۷۷ نفر برادر و ۲۰ نفر از خواهران است.

,

دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه استان کرمان خاطر نشان کرد: اشراف فرماندهی در سال ۹۷ بیش از ۴ هزار رده را با حضور ۴۱ کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار داده است.

,

انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال کودتاهای زیادی به خود دیده است

, انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال کودتاهای زیادی به خود دیده است,

سپس سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: امروز برگزاری جشنواره مالک اشتر با کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ مصادف شده است و در چنین روزی آمریکایی ها و انگلیسی‌ها علیه مردم ایران کودتا کردند و بر حکومت پهلوی و ملت ایران مسلط شدند.

,

وی گفت: اگر ملتی بدون رهبر باشد و مردم در صحنه ها هوشیار نباشند مطمئنا شاهد کودتاهایی این چنینی خواهد شد اما اگر رهبری بصیر، برجسته و با تقوا داشته باشد این کودتاها هیچ خللی در مسیر حرکت جامعه به وجود نمی آورد.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال کودتاهای زیادی به خود دیده است اما دشمنان نتوانستند نتیجه بگیرند.

,

مطهری توضیح داد: هوشیاری رهبر بصیر ما و آگاهی و بصیرت مردم این کودتاها را با شکست مواجه کرده است.

,

وی ادامه داد: در کودتای سال۸۸ که به فتنه سبز مشهور است با حضور مردم در صحنه و هدایت های رهبری این کودتا هم خنثی و به شکست منجر شد.

,

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اشراف فرماندهی به دنبال این است که فرمانده، نمایشی از نقاط قوت و ضعف نیروهای زیرمجموعه خود را ببیند و در رشد نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف قدم بردارد.

,

مطهری بیان کرد: امروز در این برنامه از برترین و موفق ترین رده های سپاه ثارالله تقدیر به عمل می آید و در مجموع ۳۰ جشنواره در سپاه استان برگزار خواهد شد.

,

وی تشریح کرد: اکنون باید افراد برتر فعالیت خود را در اختیار همکاران خود قرار دهند تا باعث ارتقاء آن ها شوند.

,

اصلی ترین پایه زندگی شیعه مسئله غدیر است

, اصلی ترین پایه زندگی شیعه مسئله غدیر است,

در ادامه حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در خصوص جریان غدیر در سوره مائده یک نقشه مهندسی ارائه شده است .

,

وی گفت: امروز دشمنان به واسطه غدیر از ما شکست خورده و ناامید شده اند و اگر شیعیان از ارزش غدیر آگاه بودند هیچ گاه حاضر نبودند خود را از دایره غدیر بیرون نگه دارند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که اصلی ترین پایه زندگی شیعه مسئله غدیر است، خاطر نشان کرد: غدیر یک جریان شفاف معرفت شناسی است که اگر کسی در این جریان قرار گیرد شکست نخواهد شد؛ خصومت و دشمنی با ایران اسلامی به واسطه ولایت پذیری و واقعه غدیر است.

,

ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد

, ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد,

عرب پور ادامه داد: ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد؛ اگر مسلمانان بعد از پیامبراکرم (ص) در غدیر مانده بودند امروز دیگر دشمنی نداشتند .

,

وی بیان کرد: دشمنان از انقلاب اسلامی می ترسند زیرا غدیر محور حکومت اسلامی است؛ واقعه غدیر درس امام با امت بودن و امت با امام بودن را به ما می دهد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروزه دشمنان از این که نتوانسته اند بین امام و امت جدایی بیندازند نگران هستند؛ اتصال بین امت و امام دشمنان را مایوس کرده است و این که ترامپ و اروپایی ها متحد شده اند تا انقلاب اسلامی را به زانو در آوردند تنها به خاطر غدیر و بحث امامت و ولایت است.

,

عرب پور با اشاره به این که طبق اقرار دشمنان، ولایت فقیه همواره  سر آن ها را به سنگ کوبانده است، تشریح کرد: اکنون ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی باید بدانیم که دشمن به دنبال چه ترفندهایی است؛ یکی از راهکارهای با صلابت و با عظمت ماندن توجه به وصایای ولی فقیه و تببین بیانیه گام دوم انقلاب است.

,

وی با بیان این که اشراف، آینه ای است که پیشرفت ها و زیبایی ها را نشان می‌دهد؛ افزود: باید پیشرفت ها را دید و برای برطرف کردن نقاط ضعف گام برداشت؛ یکی از رسالت های خطیر سپاه تلاش مضاعف برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که در ۳ مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت عملیاتی می‌شود.

,

سپاه در چله دوم انقلاب باید تمدن‌ساز باشد

, سپاه در چله دوم انقلاب باید تمدن‌ساز باشد,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: باید سپاه در چله دوم انقلاب به حدی برسد که با یک روحیه جهادی تمدن ساز باشد و در میدان عمل به پیش رود.

,

عرب پور با اشاره به این که گفتمان سازی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیاده سازی این بیانیه از جمله مواردی است که سپاه باید مد نظر قرار دهد، اظهار داشت: ما باید به عنوان پرچمداران بیانیه گام دوم انقلاب باید وارد عمل شویم و تنها به سخنرانی ها بسنده نکنیم.

,

وی بیان کرد: دشمن در جبهه های فرهنگی و اجتماعی توانسته در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کند اما در زمینه نظامی به دلیل حضور ولایت فقیه نتوانسته نفوذی داشته باشد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: اکنون مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد اما باید فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه ترویج پیدا کند .

,

در پایان این مراسم از سازمان ها و رده های موفق درسپاه ثارالله استان کرمان تقدیر شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه