اخبار داغ

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریرفروشان زنجان:

افزایش 5 برابری قیمت لوازم التحریر/ 80 درصد نوشت‎افزارهای بازار خارجی هستند

افزایش 5 برابری قیمت لوازم التحریر/ 80 درصد نوشت‎افزارهای بازار خارجی هستند
رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریرفروشان زنجان از افزایش 5 برابری قیمت لوازم التحریر‏ نسبت به سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قیمت لوازم‎التحریر نسبت به سال گذشته حداقل 4 برابر افزایش داشته است، اظهار کرد: ما شاهد افزایش 5 برابری و حتی بیشتر در برخی اقلام لوازم التحریر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه قیمت یک دفتر معمولی 700 تومانی، 5000 تومان شده است، ابراز کرد: قیمت خودکار نیز از 500 تومان به 2000 تومان رسیده است.

,

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریرفروشان زنجان بیان کرد: قیمت لوزام التحریر دائم در حال افزایش است، در شرایط فروشنده بعد از فروش محصولات برای خرید دچار مشکل می‌شود چرا که قیمتها در حال افزایش است.

,

وی با بیان اینکه با وجود کاهش قیمت ارز قیمت لوازم التحریر کاهش پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: قیمت لوازم التحریر تنها وابسته به ارز نیست بلکه به صرفه نبودن و تولید و واردات نیز سبب شده تا قیمتها افزایش یابد.

,

رستمخانی با اشاره به اینکه به صرفه نبودن تولید برای تولیدکننده باعث شده تا قید تولید را بزند، افزود: 80 درصد نوشت افزارهای کشور وارداتی هستند.

,

وی با بیان اینکه باید شرایط طوری شود که تولید نوشت افزار در کشور بومی شود، گفت: ما بازار چند میلیونی را در نوشت افزار داریم که باید فکری در این زمینه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه