اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی خبر داد

نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی فردا افتتاح می‌شود

نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی فردا افتتاح می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: آیین افتتاح نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان و نخستین جشنواره موسیقی اقوام خراسان شمالی فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب یزدان‌پناه، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی امسال از 29 مرداد تا یکم شهریورماه در محل منطقه نمونه گردشگری بش قارداش بجنورد برپا می شود از آیین افتتاحیه این نمایشگاه فردا سه شنبه ساعت 17:30 دقیقه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک ,

یزدان پناه تصریح کرد: این نمایشگاه با 150 غرفه و با حضور حداکثری استان های کشور برنامه ریزی شده، همچنین برای اولین بار غرفه‌های گردشگری نیز با حضور بومگردی های استان برپا است تا از این ظرفیت برای معرفی خود و جذب مسافر بهره ببرند.

,

همزمان با نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، میزبان نخستین جشنواره موسیقی اقوام خواهیم بود که گروه هایی از استان های مختلف کشور در آن شرکت و به مدت 4 شب اجرای برنامه دارند.

,

وی با بیان اینکه در این جشنواره شاهد حضور بهترین گروه های اقوام ایران زمین در خراسان شمالی خواهیم بود، عنوان کرد: این جشنواره علاوه بر بش قارداش، در بابا امان و شهربازی نیز برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: برگزاری این جشنواره، علاوه بر نشاط اجتماعی، بستر مناسبی برای شناساندن و معرفی فرهنگ و سنت‌های اقوام به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه