اخبار داغ

در مراسم اختتامیه کتابخوانی رضوی در نیشابور عنوان شد؛

اهدای 100 میلیون تومان کتاب به شهرستان فیروزه و نیشابور

اهدای 100 میلیون تومان کتاب به شهرستان فیروزه و نیشابور
نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: به ارزش 100 میلیون تومان کتاب به شهرستان فیروزه و نیشابور اهدا خواهیم کرد و از مبلغی که در اختیار نمایندگان بود به دلیل توجه به کتاب و کتابخوانی ۱ میلیارد را به کتابخانه مرکزی اختصاص دادیم و ۲ میلیارد تومان هم بنیاد برکت خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سعید شیبانی صبح امروز در مراسم اختتامیه کتابخوانی رضوی شهرستان نیشابور اظهار کرد: باید از بستر فضای مجازی در بحث کتابخوانی استفاده شود و نباید فضای مجازی را در ترویج کتاب و کتابخوانی نادیده بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امام رضا (ع) گنجینه معنوی و چراغ روشن در کشور و استان است و از ظرفیت این گنجینه به خوبی استفاده کنیم.

,

وی بیان کرد: این جشنواره اتفاقی رقم زده است تا جوانان و نوجوانان و کودکان در آن شرکت کنند که کار فوق العاده ای در جهت تبیین کتاب و کتابخوانی دینی و معنوی است.

,

امام جمعه نیشابور همچنین در این مراسم اظهار کرد: عید غدیر، عید امامت است و در این عید باید مسلمانان به جایگاه رفیع امامت در نظام آفرینش به آن توجه کنیم.

,

حجت السلام سید قاسم یعقوبی افزود: نظام اسلام ما امامت محور است و همچنین نظام آفرینش امامت محور است و جایگاه امام در امور اعتقادی بسیار بالا است.

,

امام جمعه نیشابور بیان کرد: در نظام هستی گذشته، آینده و حال به یکدیگر پیوسته است و کسانی که اهل کتاب و کتابخوانی است همه تاریخ را در وجود خود حاضر می کنیم و هیچ نویسنده ای نمی تواند در مورد حال چیزی بنویسد.

,

وی با اشاره به تاکید به کتاب و کتابخوانی در اسلام ابراز کرد: پیامبر و امامان ما اغلب با خود کتاب به همراه داشته اند و همه را به علم و دانش دعوت می کردند.

,

امام جمعه نیشابور گفت: انشالله کتابخانه مرکزی شهرستان با همت تمام مسئولین شهرستان و استان هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا جوانان شهرستان بتوانند از ظرفیت های این کتابخانه در امر کتاب و کتابخوانی و رشد و پیشرفت کشور استفاده کنند و آینده کشور در دستان نوجوانان است و باید ذهن های این جوانان را غنی سازی کنیم.

,

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: به ارزش صد میلیون تومان کتاب به شهرستان فیروزه و نیشابور اهدا خواهیم کرد و از مبلغی که در اختیار نمایندگان بود بدلیل توجه به کتاب و کتابخوانی ۱ میلیارد را به کتابخانه مرکزی اختصاص دادیم و ۲ میلیارد تومان هم بنیاد برکت خواهد داد.

,

هاجر چنارانی افزود: ۱۲ سال بود که سندهای شهرک صنعتی عطار داده نمی شد و به همین راحتی پیگیری کردیم و تمام تلاش ما در جهت ساخت پروژه کتابخانه مرکزی نیشابور است.

,

وی بیان کرد: استان کمک کند تا دست و پا شکسته کتابخانه شریعتی نیشابور را بالا ببریم و از کتابخانه های دیگر عقب نماند و تلاش ما بیشتر برای کتابخانه مرکزی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه