اخبار داغ

همکاری خبرنگار پرحاشیه با دو مجموعه دولتی؛

کدام ارگان دولتی هزینه اختلاف افکنی ها در کشور را می پردازد؟/ حق الزحمه ٧ میلیونی فرید مدرسی از ایرنا+سند

کدام ارگان دولتی هزینه اختلاف افکنی ها در کشور را می پردازد؟/ حق الزحمه ٧ میلیونی فرید مدرسی از ایرنا+سند
فرید مدرسی خبرنگار اصلاح طلبی که عموما با انتشار مطالب تحریف شده درباره علما و حوزه علمیه برای خودش نامی دست و پا کرده است، از خبرگزاری ایرنا حق الزحمه ۷ میلیونی دریافت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرید مدرسی همان کسی است که با نشر سخنان منتسب به ایت‌الله یزدی -که در یک جلسه خصوصی اظهار شده بود- و بعدا تکذیب شد باعث عمومیت یافتن آن شد و باعث شد تا حواشی در خصوص آیت‌الله یزدی و ایت‌الله آملی لاریجانی شکل بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او علاوه بر این خبرسازی کذب، اخیرا در کانال شخصی خود مدعی شده بود که به زودی رئیس صداوسیما برکنار می‌شود.
,
 
,
اخیرا سندی از پرداخت مالی به مدرسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، این خبرگزاری دولتی 7 میلیون و 300 هزار تومان به وی پرداختی مالی داشته است و تا لحظه انتشار این خبر، ایرنا این موضوع را تکذیب نکرده است.
,
 
,
حالا سوال اصلی اینجاست که چرا مدرسی از ایرنا حق الزحمه بالای 7 میلیون تومان دریافت می کند.
,
 
,
البته چندی پیش در یک جلسه که مختص اصحاب رسانه بود نیز مدرسی حضور یافت و وقتی حاضران از وی خواستند که نام رسانه خود را بگوید وی اعلام کرد که از سوی وزارت ارشاد در جلسه حضور یافته است.
,
 
,
حتما مسئولان حراست دو مجموعه دولتی ذکر شده در این خبر( خبرگزاری ایرنا و وزارت ارشاد) از حاشیه سازی های مدرسی مطلعند ولی معلوم نیست وی با چه پشتوانه ای در دستگاه های حساس و اثر گذار دولتی نفوذ کرده است.
,
 
,
از سوی دیگر ظاهرا دستگاه قضایی نیز تا کنون برخوردی با نامبرده نداشته و این فرد با حاشیه امنی که  برای خود درست کرده مشغول دروغ پراکنی و اختلاف افکنی در کشور است.
,
 
,
افکار عمومی انتظار دارند دستگاه قضا با عاملان انتشار اخبار دروغ در کشور برخورد کند تا در آینده شاهد بروز چنین مسائلی نباشیم.
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه