اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد

اجرای 70 ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در استان سمنان

اجرای 70 ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در استان سمنان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: 70 ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در سطح استان با هدف انتقال معارف ولایی به نسل آینده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص برنامه های فرهنگی به مناسبت عید قربان و عید غدیر خم گفت: تا کنون بیش از 70 برنامه ویژه این  اعیاد بزرگ در سطح استان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فضیلت با اشاره به اینکه تاکنون 12 دستگاه و سازمان دولتی  برنامه های خود را به اجرا درآورند، مطرح کرد: دفتر امو بانوان استانداری، اداره کل بهزیستی، اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، نیروی انتظامی، برنامه های خود را برگزار کردند.

,

 وی در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی، مخابرات، اداره کل کتابخانه ها، آستان قدس رضوی، صدا و سیما، میراث فرهنگی و سپاه قائم (عج) استان از دیگر دستگاه هایی هستند که در جهت تبین غدیر در سطح استان تلاش کردند.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره های ورزشی، استقرار کارشناسان اورژانس اجتماعی در پارک های مناطق آسیب دیده، کارگاه های آموزشی از برنامه های برگزار شده است، اظهار کرد: سرکشی از خانواده های شهدای سادات و ایثارگر و سالمندان، مسابقات کتابخوانی و... از دیگر برنامه های برگزار شده در سطح استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه