اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش خلیل آباد:

«پروژه مهر» در خلیل‌آباد اجرا شد/ نوسازی و تجهیز ۵ مدرسه در دو ماه

«پروژه مهر» در خلیل‌آباد اجرا شد/ نوسازی و تجهیز ۵ مدرسه در دو ماه
رئیس آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: اقدامات خوبی در پروژه مهر نسبت به تجهیز مدارس شهرستان صورت گرفته است و در دو ماه حدود ۵ مدرسه به سمت نوسازی تجهیزات تحصیلی حرکت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمود روشندل ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد که در سال اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: در پروژه مهر آموزش و پرورش و برای شروع یک مهر خوب، همه ادارات دخیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در یک ماه باقی مانده تا شروع سال تحصیلی در شهرستان خلیل آباد، پروژه مهر با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کرد: پروژه مهر تمام مسائل نیروی انسانی و تجهیز مدارس را در بر می‌گیرد و هر چه نظارت بیشتری در این خصوص صورت گیرد قطعاً مهر خوبی را آغاز خواهیم کرد.

,

رئیس آموزش و پرورش خلیل آباد با تأکید بر اینکه با تلاش هایی که صورت گرفت در سال تحصیلی با کمبود نیروی انسانی مواجه نخواهیم بود، تصریح کرد: حدود 800 دانش آموز به جمع دانش آموزان شهرستان افزوده خواهند شد و قریب به 10 هزار دانش آموز در 105 واحد آموزشی سازمان‌دهی می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در پروژه مهر نسبت به تجهیز مدارس شهرستان صورت گرفته است، اذعان کرد: در دو ماه حدود ۵ مدرسه به سمت نوسازی تجهیزات تحصیلی حرکت کرده اند.

,

روشندل با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد بعد از بیست سال شرایط خوبی در کنکور سراسری را تجربه کرد و بالغ بر 5 نفر رتبه زیر هزار را در رشته های مختلف کسب کردند و حدود ۴ نفر قبولی در رشته پزشکی خواهیم داشت، عنوان کرد: دانش آموزان در سال جاری بیشتر تمایل و رغبت به سمت دانشگاه فرهنگیان دارند.

,

 

,

کمیته ای برای رفع مشکلات و نواقص فضاهای آموزشی شهرستان خلیل آباد تشکیل شود

, کمیته ای برای رفع مشکلات و نواقص فضاهای آموزشی شهرستان خلیل آباد تشکیل شود,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه اگر بپذیریم توسعه همه جانبه و پایدار نیاز داریم قطعاً برای محقق شدن آن نیازمند انسان های توسعه یافته هستیم، تشریح کرد: این رویکرد مهم از دو گذرگاه مهم تر با مؤلفه هایی مانند علم و فرهنگ می گذرد که در مجاری های آموزشی یک کشور متولد می شود و گذرگاه اولیه آن آموزش و پرورش است.

,

وی با تأکید بر اینکه شاخصه توسعه بر محور اندیشه ها و افکار انسان های توسعه یافته است، بیان کرد: خروجی این توسعه یافتگی در نگاه انسانی تولید انسان های فرهیخته و تولید فرهیختگی علمی است که خروجی خوبی به ما برای ایجاد انسان هایی می دهد که اعمال آن ها بر اساس فهم علمی باشد.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه این بسط تفکر علمی باعث می شود که دانش آموز یاد بگیرد که چطور نقد کند و نقاد بار بیاید، تأکید کرد: تولید تفکر انتقادی برای دانش آموز و نهاد علمی می تواند به جامعه و جامعه پذیری خود فرد کمک کند.

,

وی با اشاره به اینکه باید کمیته ای برای رفع مشکلات و نواقص فضاهای آموزشی تشکیل شود، ابراز کرد: خط قرمز نظام آموزش و پرورش در شهرستان باز ماندن از تحصیل است و باز مانده از تحصیل نباید در شهرستان خلیل آباد داشته باشیم.

,

قاسم پور با تأکید بر اینکه آب، برق و گاز هیچ مدرسه در آغاز سال تحصیلی نباید قطع شود، خاطرنشان کرد: ولی مدارس باید اصلاح الگوی مصرف را مد نظر قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه