اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی درگز خبر داد

کشف یک جسد در درگز

کشف یک جسد در درگز
جانشین فرماندهی انتظامی درگز از کشف یک جسد در قسمت پشت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) درگز خبر داد و اظهار کرد: جسد کشف شده مربوط به اهالی یکی از روستاهای شهرستان است که حدود 20 روز پیش مفقود شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب قهاری، جانشین فرماندهی انتظامی درگز در گفتگو با صبح توس، از کشف یک جسد در قسمت پشت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) درگز خبر داد و اظهار کرد: جسد کشف شده مربوط به اهالی یکی از روستاهای شهرستان است که مدتها از او خبری نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: حدود 20 روز قبل، یک فرد روستایی برای درمان بیماری خود به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته بود؛ اما پس از ترخیص، مفقود شده و اطلاعاتی از وی در دسترس نبود.

,

جانشین فرماندهی انتظامی درگز تصریح کرد: خانواده نامبرده با مراجعه به نیروی انتظامی خبر مفقودی وی را اعلام کردند که موضوع بلافاصله در دستور کار همکاران نیروی انتظامی قرار گرفت؛ تلاش ها برای یافتن فرد مفقود شده ادامه داشت تا اینکه عصر روز گذشته جسد وی در کانال پشت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) درگز کشف شد.

,

قهاری گفت: متاسفانه در اثر گذشت زمان و هجوم حشرات، صورت این فرد از بین رفته اما با دعوت از خانواده فرد مفقود شده، هویت نامبرده تایید شد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز اطلاعات دقیقی از علت مرگ فرد مورد نظر در دست نیست و نتایج پس از بررسی های پزشکی قانونی مشخص خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه