اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

بازیگری که تلویزیون را با اینستاگرام اشتباه گرفته است/ پاسخ علیخانی به بازیگر پر حاشیه تلویزیون و سینما

بازیگری که تلویزیون را با اینستاگرام اشتباه گرفته است/ پاسخ علیخانی به بازیگر پر حاشیه تلویزیون و سینما
برخی بازیگران مدیوم تلویزیون را با اینستاگرام اشتباه گرفته اند که با هرحجاب و رفتاری که می خواهند در آن ظاهر شوند؛ حضور ایزدیار در اینستاگرام و حاشیه‌های اخلاقی مانند رقص و... که در آن فضا پر است به احتمال زیاد باعث شده که ذائقه خانم بازیگر تغییر کرده است و دوست دارد که تلویزیون هم برایش رقص و آواز پخش کند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از کناره گیری عادل فردوسی پور و به پایان رسیدن برنامه نود از تلویزیون واکنش های زیادی در فضای مجازی و در سطح جامعه دیده شد که برخی حامی فردوسی پور و نود بسیاری دیگر با این تصمیم مدیر شبکه 3 سیما موافق بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منتقدین برکناری فردوسی پور تمام تلاششان را کردند و به هر روشی متوسل شدند تا به اذهان عمومی تلقین کنند تلویزیون و شبکه 3 سیما بعد از این با ریزش بزرگ مخاطب مواجه می شود و دیگر نمی تواند بیننده را راغب به دیدن تلویزیون ملی کند اما به فاصله ای بسیار کوتاه از این اتفاق احسان علیخانی مجری و برنامه ساز محبوب و نام آشنای تلویزیون با برنامه ای جدید به نام عصر جدید به روی صحنه آمد و بی اساس بودن حرف منتقدین را ثابت کرد.

,

برنامه عصر جدید به کشف استعدادهای درخشانی می پرازد که اکثر آن ها فرصتی برای دیده شدن نداشته اند و یا به صورت جدی از آن ها حمایت نمی شده است، آمار و ارقام سازمان صداوسیما نشان دهنده این است که این برنامه توانسته مخاطبان زیادی را پای گیرنده تلویزیون بنشاند و بسیاری از مردم هر هفته منتظرند که شب پخش عصر جدید برسد تا بار دیگر شاهد رقابت بین استعدادهای شکوفا از سراسر ایران باشند.

,

نکته جالب توجه در این ماجرا واکنش برخی از سلبریتی ها و موضع گیری آن ها در برابر عصر جدید است، کسانی که خودشان در مدیوم تلویزیون کار کرده اند، پریناز ایزدیار بازیگری است که کارش را در تلویزیون شروع کرد و اصولا باید قوانین و چارچوب های رسانه ملی را بشناسد، در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرده بود، نقدی را به عصر جدید وارد کرد و نوشت: "کاش اسمش رو میذاشتن کشف استعداد مردان ایرانی، چون هرجوری نگاه می کنم اکثریت زنان با استعداد کشورم (رقصنده، نوازنده، خواننده) اجازه ندارن حتی خودشون رو نشون بدن".

,

این اظهار نظر ایزدیار در حالی است که 2 نفر از 5 فینالیست های عصر جدید بانوان هستند که یکی از آنها به صورت فردی و دیگری به همراه گروه زیادی از بانوان که حدود 20 نفر هستند بانوان بوده و این اظهار نظر فاقد پشتوانه است.

,

نتیجه تصویری برای فینالیست های عصر جدید

, نتیجه تصویری برای فینالیست های عصر جدید,

, ,

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید در یک نشست خبری در مورد صحبت پریناز ایزدیار در خصوص عصر جدید گفت: بازیگری که نمیخواهم اسمش را بیاورم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیست؛ برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصند و یا نخوانند که استعدادیابی نیست.

,

علیخانی در ادامه می گوید: من یک لحظه احساس کردم که ایشان از دانمارک با ما صحبت میکند و خیلی جلوی خودم را گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم کو بگویم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت می‌کنید شما در کجای سینما، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خواندی که ما ندیدیم؟ چرا یکباره تغییر می کنید.

,

این مجری همچنین اعلام می کند که همه ما یک ملاحظات قانونی، فرهنگی و عرفی داشته و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم؛ اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و کسانی را هم که نبودند این خانم بهتر از ما دلیل آن را می داند.

,

(ویدئو) پاسخ تند احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

, (ویدئو) پاسخ تند احسان علیخانی به پریناز ایزدیار,

 

,

به نظر می رسد ایزدیار مدیوم تلویزیون را با اینستاگرام اشتباه گرفته است که با هرحجاب و رفتاری که می خواهد در آن ظاهر می شود؛ حضور وی در اینستاگرام و حاشیه های اخلاقی مانند رقص، آواز و ... که در آن فضا پر است به احتمال زیاد باعث شده که ذائقه خانم بازیگر تغییر کرده و وی دوست دارد در تلویزیون هم برایش رقص و آواز پخش کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه