اخبار داغ

ظهر امروز صورت گرفت؛

تجمع غیرقانونی حامیان حیوانات در خیابان بهشت+ عکس

تجمع غیرقانونی حامیان حیوانات در خیابان بهشت+ عکس
با وجود این‌که شهردار تهران صبح امروز اعلام کرد فیلم منتشرشده در فضای مجازی با موضوع کشتار سگ‌ها مربوط به سال ۹۶ بوده و پیمانکار آن نیز خلع ید شده است ولی تجمع غیرقانونی طرفداران حیوانات، خیابان بهشت را به صحنه درگیری و اغتشاش تبدیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته فیلمی مبنی بر کشتار سگ‌های بدون صاحب در فضای مجازی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تصاویر منتشر شده حاکی از آن بود که تعدادی سگ بی‌صاحب با تزریق آمپول کشته شده‌اند.

,

, ,

واکنش افکارعمومی در این‌باره به حدی بود که شهردار تهران صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از کلینیک متخصص فوق تخصصی انکولوژی و خون مرکز بهداشتی درمانی منطقه ۶ شهرداری تهران عنوان کرد که من پس از مطلع شدن از این موضوع دستور پیگیری این موضوع را دادم و پس از بررسی مشخص شد این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۶ است.

,

وی به این موضوع اشاره کرد که ما به تأسی از پیامبر اسلام به همه مخلوقات خدا احترام می‌گذاریم و در این خصوص به‌منظور کم شدن حساسیت افکارعمومی این پیمانکار خلع ید شد.

,

شهردار تهران با اشاره به این مطلب که من به همکاران خود در ارتباط با این موضوع تذکر جدی داده‌ام، از بررسی این موضوع خبر داد.

,

, ,

با این حال ظهر امروز در مقابل درب اصلی ساختمان شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت برخی از حامیان حیوانات اقدام به تجمع غیرقانونی کردند که با واکنش پلیس مواجه شدند.

,

, ,

با وجودی‌‌که نیروی انتظامی سعی داشت این تجمع را بدون تنش به پایان برساند ولی فحاشی و واکنش اعتراض‌کنندگان به اخطارهای پلیس، این تجمع را به درگیری کشاند.

,

تجمع مقابل شهرداری

, تجمع مقابل شهرداری,

منبع: آنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه