اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مازندران خبر داد

ایجاد اشتغال 2300 جویای کار در مناطق سیل‌زده مازندران

ایجاد اشتغال 2300 جویای کار در مناطق سیل‌زده مازندران
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از اجرای طرح اشتغال برای بیش از دو هزار و 300 نفر از افراد جویای اشتغال در مناطق سیل زده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا هادیان در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص اقدامات ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) استان مازندران برای محرومیت زدایی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای حادثه وقوع سیل کار خود را  با کمک نیروهای جهادی با توزیع موادغذایی در مناطق آسیب دیده آغاز کرد.

وی تصریح کرد: پیرو تاکید مخبر ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )  مبنی بر محرومیت زادیی و حمایت از بخش‌های ضعیف و قشر محروم جامعه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مازندران در گام نخست اقدام به توزیع دام سبک و بسته‌های لوازم خانگی در میان سیل زدگان مناطق سیل زده و آسیب دیده استان در سیل اخر به‌ویژه مدجویان بهزیستی و کمیته امداد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از اجرای طرح اشتغال برای بیش از دو هزار و 300 نفر از افراد جویای اشتغال در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: این ستاد در خدمتی دیگر اقدام به توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین محرومین بخش‌هایی از مناطق سیل زده استان کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های این ستاد به شهرهای سیمرغ، میاندرود، ساری، بابل، قائم‌شهر و سوادکوه ارسال شده است.

هادیان تصریح کرد: ماموریت اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی اقتصادی مردم در مناطق محروم با محوریت اشتغال است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد در حوادث غیرمترقبه گفت: در حادثه سیل و پس از آن کمک‌های گسترده‌ای توسط ستاد به این مناطق شد که از جمله این خدمات، توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و ... در این مناطق بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه