اخبار داغ

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه نهمین دوره اردوی ملی پیشتازان سراسر کشور:

دوری از حافظه‌گرایی و تست محوری هدف آموزش و پرورش است/ اردوی ملی پیشتازان معبر آموزه‌های سند تحول بنیادین

دوری از حافظه‌گرایی و تست محوری هدف آموزش و پرورش است/ اردوی ملی پیشتازان معبر آموزه‌های سند تحول بنیادین
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه نهمین دوره اردوی ملی پیشتازان سراسر کشور گفت: دوری از حافظه گرایی و تست محوری هدف آموزش و پرورش است، دانش آمورانی با نشاط اجتماعی و خودکنترلی نیاز ما است که معبر آن این اردوها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سید جواد حسینی امشب در اختتامیه نهمین دوره اردوی ملی پیشتازان سراسر کشور در محل اردوگاه شهید رجایی نیشابور گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز در کشور در حال تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی تصریح کرد: نظام عریض و طویل تعلیم و تربیت، کانونش دانش آموزان است که با یک میلیون فرهنگی مدیریت می شود.

, .,

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: برگزاری این گونه اردوها، جشنواره ها و مسابقات را جریانات مهمی در راستای تربیت تمام ساحتی می دانیم که بیش از نظام برنامه ریزی درسی به ما کمک می کند.

, .,

حسینی خاطر نشان کرد: این اردوها گامی برای برداشتن بار سنگین برنامه کلاس گرا از روی دوش دانش آموزان است.

, .,

وی ادامه داد: دوری از حافظه گرایی، ‌تست محوری هدف آموزش و پرورش است، دانش آمورانی با نشاط اجتماعی و خودکنترلی نیاز ما است که معبر آن این اردوها است.

, .,

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: هزار نفر از مربیان و دانش آموزان در این اردو هستند که حاصل این فعالیت به صورت خلاصه این است که بزرگترین نقش را در افزایش سرمایه اجتماعی دانش آموزان دارد.

, .,

وی تاکید کرد: این اردو نشان از شعار هر دانش آمور دست کم یک نقش و تشکر دارد و  یک معبر اساسی برای آموزه های سند تحول بنیادین است.

, .,

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی در سراسر کشور هستند.

, .,

کاظمی تاکید کرد: اردوهای ملی سازمان دانش آموزی و البته تمام برنامه های این سازمان در شهرستان ها بهترین بستر برای تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی است.

, .,

رئیس سازمان دانش آموزی کشور خاطر نشان کرد: ساخت یک انسان اجتماعی که از مهارت های مختلف در ابعاد گوناگون در این اردوها ایجاد می شود.

, .,

وی افزود: نظم، انظباط، تدین، مهربانی، نقش پذیری و احساس مسئولیت به معنای واقعی در دانش آموزان سازمان دانش آموزی نهادینه می شود.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه