اخبار داغ

استادحوزه در گفتگو با قم فردا:

اهتمام بیشتری در بزرگداشت عید غدیر داشته باشیم

اهتمام بیشتری در بزرگداشت عید غدیر داشته باشیم
این استاد حوزه با اشاره به اینکه در این ایام نباید باعث شویم تقریب زخمی شود، گفت: عالمان دین، رسانه ها و مردم اهتمام ویژه ای نسبت به بزرگداشت این عید سعید داشته باشند منتها باید به یک نکته توجه ویژه ای شود و در این ایام و مناسبت ها از اهلبیت(ع)، معارف و جایگاه اهلبیت بیشتر بگوئیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مسئله غدیر، اظهار داشت: برای اینکه جایگاه غدیر و به تبع آن عید غدیر مشخص شود باید توجه کنیم امامت در نظام اعتقادی اسلام چه جایگاهی دارد.

وی ادامه داد:  در این شکی نیست که امامت جزء اصول دین است اینکه امروز اصول دین و مذهب را درست کرده اند اینها ممکن است در بحث های فقهی درست باشد و درست هم هست .
این استاد حوزه با اشاره به اینکه امامت جزء رکن و اساس دین است شکی نیست، گفت:  به تبع جایگاهی که امامت در نظام اسلامی ما دارد غدیر خم و عید غدیر هم معنا و جایگاه پیدا می کند .

وی عنوان داشت: از همین جهت عالمان دین، رسانه ها و مردم اهتمام ویژه ای نسبت به بزرگداشت این عید سعید داشته باشند منتها باید به یک نکته توجه ویژه ای شود و در این ایام و مناسبت ها  از اهلبیت(ع)، معارف و جایگاه اهلبیت بیشتر بگوئیم.

حجت الاسلام علیدوست با اشاره به اینکه در این ایام نباید باعث شویم تقریب زخمی شود، خاطرنشان کرد: ما باید حرکت خود را اثباتی انجام دهیم اگر بتوانیم اهلبیت و امامت را خوب بیان کنیم جایگاه خود را پیدا خواهد کرد و آن بدل هایی که توهم شده است کنار خواهد رفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه