اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار خبر داد

کسب رتبه نخست فریدونکنار در جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران

کسب رتبه نخست فریدونکنار در جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار از کسب رتبه نخست فریدونکنار در جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم نقدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبین مسابقه کتابخوانی و نقاشی رضوی شهرستان‌های فریدونکنار و محمودآباد در سالن اجتماعات شهید بصیر فریدونکنار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,


وی اظهار کرد: مسابقات کتابخوانی و نقاشی رضوی با تعداد هشت عنوان کتاب در سنین مختلف با موضوع امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و امامزاده شاهچراغ(ع) برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۳ نفر از فریدونکنار در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند یادآور شد: در بخش مکتوب فریدونکنار با هشت هزار و ۹۵۳ شرکت کننده رتبه نخست کشور را کسب کرد و هزار و ۵۵۰ نفر در بخش آنلاین شرکت کننده داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به جمعیت در تمامی بخش‌ها رتبه نخست را به‌دست آورد.

نقدی بابایی با بیان اینکه فریدونکنار به‌عنوان شهرستان برتر در زمینه مشارکت مردم شد تصریح کرد: هفت نفر از فریدونکنار به‌عنوان منتخب شهرستانی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به هدف برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی رضوی گفت: ترویج سیره رضوی درمان بسیاری از دردهای فرهنگی ما است و با ابزارهایی مانند برگزاری مسابقات کتابخوانی تلاش می‌کنیم تا در ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش ایفا کنیم.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه