اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر:

بسیج با ظرفیت مردمی دنبال رفع محرومیت است

بسیج با ظرفیت مردمی دنبال رفع محرومیت است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت های مردمی در سازندگی، رفع محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی نقش بزرگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خمسیه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ ، با بیان اینکه ارزش غدیر باید بیشتر از گذشته تبیین شود گفت: عید مبعث و عید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمین و شیعیان جهان است و باید تلاش کنیم با استفاده از تجربیات اهل علم تبیین شود.

وی افزود: دشمن با توطئه های خود تلاش کرد ارکان را از اسلام جدا کند و دشمنان ابتدای امر جنگ را آغاز کردند و وقتی در جنگ پیروز نشدند دست به دسیسه های دیگر زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر تصریح کرد: مدیریت جهان اسلام بر اساس حکمت الهی پایه گذاری و بر پیامبر ابلاغ شده است و اسلام به همه نیازهای بشری توجه کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش بزرگی در آگاهی بخشی روشنگری و مطالبه گری دارند افزود:اصحاب رسانه باید مشکلات و خواسته های مردم را به گوش مسئولین برسانند.

خمسیه خاطر نشان کرد: رمز موفقیت امید بخشی در جامعه است تا مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند که با این عمل بهانه ای در دست دشمن باقی نمی ماند.

وی گفت: استکبار جهانی تلاش میکند با توطئه ها و دسیسه ها مردم را نا امید کند که شکست خورده و تمام محاسبات شان اشتباه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با بیان اینکه راهبردهای نظام موفق بوده و توطئه های دشمن شکست خورده است تصریح کرد: کسانی قصد توطئه دارند بدانند در راستای منویات مقام معظم رهبری پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد و در راستای اعتلای نظام گامهای برداشته شده است.

این مسئول افزود: بسیج با استفاده از ظرفیت های مردمی در سازندگی و رفع محرومیت زدایی برقراری عدالت اجتماعی نقش بزرگی دارد.

خمسیه گفت: امروزه با جنگ اقتصادی که توسط دشمن  تحمیل شده و کمک مردم و مسئولین در راستای اشتغالزایی با رویکرد تحولی و توانمند سازی خانواده ها و عرصه های فرهنگی و ورزشی در راستای اعتلای انقلاب گامهای بزرگی برداشته می شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه