اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

«رسم ابرار» دغدغه جوانان انقلابی برای محرومیت‌زدایی/ترویج فرهنگ غنی غدیر نیازمند اجرای برنامه‌های مختلف و هدفمند است

«رسم ابرار» دغدغه جوانان انقلابی برای محرومیت‌زدایی/ترویج فرهنگ غنی غدیر نیازمند اجرای برنامه‌های مختلف و هدفمند است
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد با بیان اینکه «رسم ابرار» دغدغه جوانان انقلابی برای محرومیت‌زدایی است گفت: ترویج فرهنگ غنی و عظیم غدیر نیازمند اجرای برنامه‌های مختلف و هدفمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام جواد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به مظلومیت غدیر در میان جوامع اسلامی اظهار داشت: ترویج فرهنگ غنی و عظیم غدیر در جامعه اسلامی نیازمند اجرای برنامه‌های گوناگون و هدفمند با محوریت پیاده نمودن آموزه‌ها و درس‌های غدیر در سطح جامعه و در میان مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,


وی افزود: در روایات داریم که اگر در روز غدیر یک نفر را اطعام دهید خدای سبحان اجر هزاران شهید و صدیق به شما می‌دهد لذا یکی از مباحث ترویج غدیر بحث اطعام فقیراست و کمک کردن به فقرا و نیازمندان باید به یک فرهنگ‌عامه تبدیل شود.

,
, .,


کارشناس مذهبی و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما منبعث از غدیر است و امروز می‌بینیم پیروزی‌ها و سرافرازی‌های جبهه اسلام در مقابل کفار و داعشیان به‌واسطه ولایت‌پذیری نیروهای مقاومت اسلامی بوده است.

,
, .,


وی بابیان اینکه غدیر اتمام و اکمال دین است خاطرنشان کرد: حرکت کردن در مسیر نورانی امامت و ولایت یکی از آموزه‌های غدیر است و پیشی گرفتن و جا ماندن از ولی دو موضوعی است که موجب هلاکت یک جامعه می‌شود.

,
, .,


صیادی دغدغه جوانان انقلابی برای محرومیت‌زدایی و کمک به ایتام و مساکین را رسم ابرار دانست و گفت: هم‌زمان با ایام دهه ولایت به حمدالله شاهد فعالیت‌های خودجوش جوانان در سطح شهر پیرامون کمک به مستمندان و نیازمندان هستیم امری که سیره ائمه اطهار(ع) بوده و موردپسند پروردگار است.

,
, .,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه