اخبار داغ

لاریجانی: امریکا خوی استکباری دارد

لاریجانی: امریکا خوی استکباری دارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کره شمالی در برابر درخواست‌های یکطرفه آمریکایی ها، هوشمندانه تصمیم گرفت و عملکرد خوبی در مذاکرات داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی و رئیس گروه دوستی پارلمانی کره شمالی و ایران با اشاره به روابط گسترده و پایدار بین دو کشور، گفت: ایران از پیشنهادها برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور استقبال می کند و باید از ظرفیت های ایران و کره شمالی در این حوزه استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره شمالی در برابر درخواست های یک طرفه آمریکایی ها، هوشمندانه تصمیم گرفت و عمل کرد، افزود: هدف آمریکایی ها انجام یک معامله صحیح با کره شمالی نیست، بلکه آنها می خواهند این کشور را خلع سلاح کرده و تحت فشار قرار دهند.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه آمریکا خوی استکباری دارد، ادامه داد: رهبر کره شمالی در جریان مذاکرات با آمریکایی ها خوب عمل کرد و اجازه نداد آنها به هدف خود دست یابند.
,
 
,
لاریجانی با بیان اینکه کره شمالی در حوزه های مختلف به پیشرفت های خوبی دست یافته است، تأکید کرد: استقلال اقتصادی یکی از نکات مهم برای هر کشور بوده که کره شمالی این هدف را دنبال می کند.
,
 
,
معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی: آمریکایی‌ها در جریان مذاکره درخواست های غیرمنطقی دارند
,
 
,
پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و نظامی، پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند ایران و کره شمالی تحت فشار و تحریم های سخت آمریکایی ها قرار دارند، افزود: ایران و کره شمالی باید همکاری های خود را در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی توسعه دهند.
,
 
,
معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکایی ها در جریان مذاکره با کره شمالی درخواست های غیرمنطقی و یکطرفه دارند، اظهار داشت: آمریکایی ها در مذاکرات خود با کره شمالی با طرح موضوع تحریم ها مانع تراشی می کنند و کره شمالی به دنبال ایجاد اقتصادی مستقل است.
,
 
,
منبع: مهر 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه