اخبار داغ

تمجید سرمربی ریوآوه از طارمی

تمجید سرمربی ریوآوه از طارمی
کارلوس کارواخال با تمجید از مهدی طارمی او را خریدی موفق و خوب برای تیمش توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسپورت باکس، ریو آوه در نخستین بازی‌اش در لیگ پرتغال بامداد شنبه (۲۶ مرداد) برابر فامالیکائو قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد. مهدی طارمی، بازیکن ایرانی ریو آوه در دقیقه ۷۸ به میدان رفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اکنون یاران طارمی خودشان را برای دیدار دوم خود در لیگ پرتغال آماده می کنند جایی که باید جمعه شب برابر آوس قرار گیرند که مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی را در اختیار دارد و این دیدار تقابل دو بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال است. 
,
 
,
مهدی طارمی در بازی هفته نخست تنها ۱۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد ولی توانست یک پنالتی بگیرد و نمایش خوبی داشت و به نظر می‌رسد بتواند در هفته دوم از ابتدا برای ریوآوه بازی کند. 
,
 
,
کارلوس کارواخال، سرمربی ریو آوه با تمجید از مهدی طارمی گفت: طارمی خرید خیلی خوبی بود و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. او دوست داشت در فوتبال اروپا بازی می کند و خوشحالیم او را به خدمت گرفتیم چون باعث تقویت تیم در خط حمله می‌شود. او بازیکنی است که از فضاهای کم و کوچک بیش‌ترین بهره را می‌برد و در این مدت توانسته هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان تیم پیدا کند. ما از طارمی انتظار خیلی زیادی داریم و او در حال هماهنگ شدن با سایر نفرات تیم است.
,
 
,
منبع: ایسنا 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه