اخبار داغ

در گفت‌‌وگو با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح شد؛

اختلافات باید در درون نظام حل شود/ نامه‌نگاری آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی نباید علنی می‌شد

اختلافات باید در درون نظام حل شود/ نامه‌نگاری آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی نباید علنی می‌شد
اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که اختلافات باید در درون نظام حل شود، گفت: مطالبی که اخیراً بیان‌شده است مناسب نظام نیست و در روزهای آینده حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، در روزهای اخیر اظهارات برخی بزرگان نظام در کنار آتش‌افروزی معاندان، فضای سیاسی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. در این میان نکته قابل‌تأمل موج‌سواری رسانه‌های خارج نشین و برخی از رسانه زنجیره‌ای در کشور است که گویی منتظر چنین اتفاقاتی بودند تا نظام را مورد هجمه‌های بی‌رحمانه و هدف‌دار خود قرار دهند.

به‌هرحال اظهاراتی که از آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در روزهای اخیر منتشر شد با واکنش آیت‌الله آملی لاریجانی همراه شد که به نظر می‌آید رسانه‌ای شدن آن مناسب و شایسته نبود.

چند تن از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا بر ضرورت ایجاد وحدت در بین بزرگان نظام تأکید کردند.

حجت‌الاسلام آشتیانی: این مطالب نباید علنی می‌شد

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به اختلافات اخیر ایجادشده در بین نیروهای نظام اظهار داشت: این مطالبی که اخیراً بیان‌شده است مناسب نظام نیست و نباید علنی می‌شد.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد که این اختلافات در درون حوزه حل‌وفصل شود و بحمدالله این کار در حال انجام است.

 آشتیانی بابیان این‌که این موضوع در حال جمع شدن است، گفت: عده‌ای نیز به دنبال دامن زدن به این اختلافات هستند که برای جامعه چهره‌ای آن شناخته‌شده است.

آیت‌الله ممدوحی: اختلافات باید در درون نظام حل شود

 آیت‌الله حسن ممدوحی عضو دیگر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در کل اتفاق خوبی نیفتاد؛ نمی‌خواهم بگویم مقصر کیست چون من قاضی نیستم.

وی ادامه داد: باید به این مهم هم توجه کنیم که دشمن زیاد داریم و باید این موضوعات خودبه‌خود در داخل نظام حل شود.

ممدوحی بابیان این‌که نباید این موضوعات رسانه‌ای شود گفت: باید با اتحاد و وحدت چشم دشمنان را کور کنیم و هرکدام از آقایان هم اشکالی می‌دیدند باید در درون نظام حل می‌کردند.

آیت‌الله محسن فقیهی: علما از گذشته با یکدیگر اتحاد داشته و دارند

 آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اختلاف اخیر ایجادشده بین برخی بزرگان نظام، اظهار داشت: اتحاد و اتفاق علما با یکدیگر از گذشته بوده است و ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, حجت‌الاسلام آشتیانی: این مطالب نباید علنی می‌شد,
,
, قم فردا,
,
,
,
,
,
, آیت‌الله ممدوحی: اختلافات باید در درون نظام حل شود,
,
,
,
,
,
,
,
, آیت‌الله محسن فقیهی: علما از گذشته با یکدیگر اتحاد داشته و دارند,
,
,

وی ادامه داد: گاهی اختلاف سلایقی وجود دارد که ان‌شاءلله رفع خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: شخصیت‌های بزرگ گاهی اختلاف‌سلیقه‌هایی دارند و داشته‌اند و امیدواریم این مسئله هم هرچه سریع‌تر حل شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه