اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

سوره انسان اوج فضلیت اهل بیت علیه السلام را تبیین می‌کند

سوره انسان اوج فضلیت اهل بیت علیه السلام را تبیین می‌کند
آیت‌الله خاتمی با اشاره به آیه « وَیُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَى حُبِّهِ مِسْکِینًا وَیَتِیمًا وَأَسِیرًا»، با بیان اینکه معنای این آیه اوج فضیلت اهل بیت (ع) را نشان می‌دهد، گفت: سوره انسان مدال افتخار اهل بیت علیه السلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص بیان سیره اهل بیت علیه السلام در کمک به نیازمندان و اطعام فقرا و ایتام گفت: اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم در تمامی عرصه‌ها الگوی نمونه بوده‌اند که از جمله آنها می توان به عرصه "دگر دوستی" اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اهل بیت علیه السلام انسان ها را دوست داشتند و در حد توانشان به آنها کمک می کردند و به ویژه به فقرا و محرومین که البته کمک به فقرا، ایتام و اسیران دارای ادبیات و فرهنگ قرآنی است.

,

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه نکته ای که در سوره انسان آمده است اوج فضلیت اهل بیت علیه السلام را تبیین می‌کند، ابراز کرد: خدمتگزاران بشری چنانچه کمک و خدمتی را انجام می‌دهند تقاضای واکنش مثبت متقابل دارند؛ اما قرآن می گوید اهل بیت علیه السلام چون برای خدا خدمت می کنند اجرشان را فقط از خدا می خواهند و انتظار هیچ واکنش مثبتی ندارند.

,

آیت الله خاتمی در پایان با اشاره به آیه «وَیُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَى حُبِّهِ مِسْکِینًا وَیَتِیمًا وَأَسِیرًا» خاطر نشان کرد: سوره انسان مدال افتخار اهل بیت علیه السلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه