اخبار داغ

گسترش فرودگاه بین‌المللی ساری با چاشنی مزاحمت برای یک روستا!

گسترش فرودگاه بین‌المللی ساری با چاشنی مزاحمت برای یک روستا!
گسترش فضای فرودگاه دشت ناز با تصاحب خانه و زمین اطراف فرودگاه و همچنین تصاحب بخشی از جاده جوادالائمه در حال انجام است اما این تصاحب باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی روستاهای پلنگ‌آزاد و بیشه‌سر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، انجام پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین‌المللی ساری باعث شده تا اقداماتی برای دسترسی آسان‌تر برای مسافران و مردم و همچنین نصب تجهیزات بروز و همچنین گسترش فضای فرودگاه برای ارائه خدمات مناسب‌تر انجام شده و برخی اقدامات دیگر در حال انجام است.

جاده جوادالائمه در راستای دسترسی مناسب‌تر به فرودگاه و درگیرنشدن در جاده داخل شهر سورک و روستای اسلام‌آباد و کاهش مسافت بوده است که در سال 90 افتتاح شد.

در یکی دو سال گذشته این فرودگاه برای گسترش باند فرودگاه و همچنین نصب دستگاه‌های بروز اقدام به خرید زمین و خانه‌های اطراف فرودگاه کرده است و یکی از جاهایی که برای نصب دستگاه‌های مورد نیاز تصاحب کردند، بخشی از جاده جوادالائمه است که در صورت الحاق کامل این بخش به فرودگاه جاده ارتباطی روستاهای پلنگ‌آزاد و بیشه‌سر قطع خواهد شد و باید جاده فرعی که به جاده جوادالائمه وصل می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد اما آنچه باعث شد این روزها انتقاد مردم این دو روستا را در پی داشته باشد تصاحب جاده جوادالائمه و انسداد آن توسط فرودگاه و در نتیجه رفت و آمد خودروهای عبوری و کارکنان فرودگاه از داخل روستای پلنگ‌آزاد است.

اهالی این روستا بیان می‌کنند که اگر مسئولان فرودگاه، ورودی جاده جوادالائمه را مسدود کردند باید هر چه زودتر ورودی جدید را بازگشایی و برای رفت و آمد خودروها آماده کنند تا حجم زیاد خودروها از داخل این روستا عبور نکنند که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شده است.

این روزها که زمان ورود حجاج است، قطعا این رفت و آمدها بیشتر از گذشته خواهد شد که این موضوع برای روستای "پلنگ آزاد" که جاده روستایی دارد و برای رفت و آمد این حجم از خودرو تعبیه نشده، مشکلات عدیده خود را خواهد داشت.

برای پیگیری این موضوع چندین نوبت حضوری برای دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های استان به دفتر آقای وطن خواه مراجعه کردیم که هر بار به دلایلی پاسخ‌گو نبود؛ همچنین چندین و چند بار از طریق مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های استان درخواست ملاقات و پیگیری این موضوع را داشتیم که هر بار سوال ما بی‌پاسخ ماند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه