اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دشمن در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است/بسیج دانش آموزی محفلی برای بصیرت افزایی و خودسازی است

دشمن در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است/بسیج دانش آموزی محفلی برای بصیرت افزایی و خودسازی است
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه دشمن در برابر اراده های ملت ایران و به خصوص جوانان ضعیف و ناتوان است گفت: امروز جنگ، جنگ اراده هاست که اگر ما همت و پشتکارمان را به کار بگیریم به راحتی می توانیم از این مقطع حساس به خوبی عبور کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جمع فرماندهان بسیج دانش آموزی استان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است گفت: استکبار ستیزی ریشه در قرآن دارد و در تجربه چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده دانش آموزان و دانشجویان در این فریضه الهی پیش قدم بوده اند و در واقع نسل جوان کشور همیشه در استکبار ستیزی جلوتر حرکت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی روحیه ضد استکبار و ضد استبداد، روحیه عدالت‌خواهی، روحیه مبارزه با فساد، روحیه معنویت خواهی و تشنه علم و پیشرفت بودن را از روحیات بارز نسل جوان دانست و افزود: دانش آموزان آینده سازان این نظام هستند و باید بر اساس این روحیات تربیت شوند تا بتوانند این انقلاب را پر قدرت تر از گذشته ادامه دهند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه امروز دانش آموزان باید به فکر خدمت به انقلاب و مردم باشند گفت: اگر می خواهید خدمتی به این کشور و ملت انجام دهید باید زمینه را برای پیشرفت همه جانبه و در حوزه های مختلف فراهم کنیم که لازمه آن ابتدا خود سازی و در مرحله بعد تجهیز کردن کشور به علم و فناوری است.

,

وی با اشاره به توطئه های دشمن در فضای مجازی برای استحاله و ضربه زدن به اعتقادات نوجوانان بیان داشت: نظام استکباری از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن به نسل جوان و پر انرژی این کشور بوده و هر مقطع با ابزارهای متفاوت نقشه های شوم شیطانی خود را پیاده کرده است که لازمه سربلندی از این نقشه ها تجهیز شدن به سلاح تقوا است که باید مد نظر همه باشد.

,

کریمی، تحریم ها را فرصتی مناسب برای خودکفایی توسط نیروهای جوان و مؤمن خواند و افزود: با اتکاء به نیروهای داخلی و استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های عظیم کشور می توان تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن را ناکام گذاشت و این توقع امروز از نوجوانان  و جوانان می رود.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمن در برابر اراده های ملت ایران و به خصوص جوانان ضعیف و ناتوان است گفت: امروز جنگ، جنگ اراده هاست که اگر ما همت و پشتکارمان را به کار بگیریم به راحتی می توانیم از این مقطع حساس به خوبی عبور کنیم.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بسیج دانش آموزی را محلی مناسب برای بصیرت افزایی و خودسازی دانست و افزود: اردوهای طرح ولایت بسیج دانش آموزی که به طور هدفمند برگزار می شوند بسیار برای نوجوانان کاربردی هستند و علاوه بر اینکه اراده های نسل جوان را تقویت می کند باعث یاد دادن کار تشکیلاتی به نسل جوان می شود و مدیریت را به آنها بهتر یاد می دهد که می تواند برای آینده کشور بسیار مفید باشد.

,

وی دانش آموزان را از سرمایه های ارزشمند کشور خواند و گفت: شهدای دانش آموز کار بزرگی را برای دفاع از حریم انقلاب انجام دادند و نیاز است این الگوها امروز به نسل جوان کشور تبیین بشوند که در سالجاری کنگره شهدای استان مرکزی این وظیفه مهم را انجام می دهد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بازخوانی وصیت نامه های شهدای دانش آموز را یک ضرورت مهم دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز باید مهمترین مأموریت آموزش و پرورش باشد که می توان این مأموریت مهم را با تبیین سیره و راه شهدا در مدارس انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه