اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

تبلیغ روز غدیر بر همه واجب است/ اسلام منهای علی، اسلام وهابیت و داعشی می‌شود

تبلیغ روز غدیر بر همه واجب است/ اسلام منهای علی، اسلام وهابیت و داعشی می‌شود
کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه تبلیغ غدیر بر همه واجب است، گفت: زمانی که پیغام غدیر فراموش شد؛ واقعه فاطمیه و عاشورا پیش آمد و غیبت امام زمان (عج) فراموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین وحید رحمانی شامگاه گذشته در مراسم عید غدیر در جمع مردم باغین اظهار اداشت: باید غدیر عاشورایی برگزار شود امام صادق (ع) فرمود: روزی با عظمت تر از روز غدیر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه آیات زیادی در قرآن در رابطه با پیغمبر اکرم (ص) نازل شده است، گفت: پیامبر اشرف مخلوقات است پیغمبری که خدا به جان او قسم می خورد و هیچ جای قرآن او را با اسم یاد نمی کند.

,

کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: هیچ پیغمبری به اندازه من پیغمبر اذیت نشده است.

,

رحمانی تصریح کرد: در قرآن سه هشدار به پیامبر داده شده است، یکی در رابطه با امر توحید خداوند به ایشان فرمود" اگر مشرک شوید تمام اعمالت را باطل می کنیم و در جای دیگر اگر از پیش خودت چیزی را به مردم بگویید رگ گردنت را خواهیم زد و سومین و مهمترین هشدار در رابطه با روز غدیر است اگر در روز ۱۸ ذی الحجه پیام ولایت حضرت علی را نرسانی رسالت را بر باد خواهی داد"  لذا پیغمبر در چنین روزی فرمود" بالاترین امر به معروف اینکه حاضرین به غایبین پیغام ولایت علی(ع) را برسانید و تا آخر قیامت باید این روز گفته شود" .

,

وی با تاکید بر اینکه تبلیغ غدیر بر همه واجب است، خاطرنشان کرد: زمانی که پیغام غدیر فراموش شد، واقعه فاطمیه و عاشورا پیش آمد و غیبت امام زمان (عج) فراموش شد. .

,

رحمانی با اشاره به اینکه غدیر روزی است که حجت بر همه تمام شد، افزود: اسلام منهای علی می شود وهابیت، اسلام داعشی و البته اسلام با علی تشیع می شود.

,

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه غدیر نزدیکترین عید شیعیان است، عنوان کرد: خداوند بندگان را در روز عید غدیر ‌ از آتش آزاد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه