اخبار داغ

سردار رحیمی خبر داد؛

انهدام باند سارقان مسلح صرافی‌های خیابان فردوسی/کاهش ۴ درصدی وقوع سرقت در تهران

انهدام باند سارقان مسلح صرافی‌های خیابان فردوسی/کاهش ۴ درصدی وقوع سرقت در تهران
رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند مسلحانه‌ای خبر داد که در پوشش مامور از صرافی‌های خیابان فردوسی سرقت کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین مرحله از اجرای طرح کاشف  با بیان اینکه ۱۸۸ نفر از سارقان سابقه دار در قالب ۴۵ باند، شناسایی و دستگیر شدند، گفت: تا دیشب ۲۴۰۰ فقره اعتراف به سرقت اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار رحیمی افزود: باند سرقت مسلحانه‌ای در پوشش مامور از صرافی‌های خیابان فردوسی ۱۳ هزار یورو و ۳ هزار دلار سرقت کرد که ۶ عضو این باند دستگیر شدند.

,

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۳۷۱ نفر از سارقان و مظنونان به سرقت در طرح صاعقه یک دستگیر شدند که به ۱۲۰۰ قاپ زنی اعتراف کردند و ۱۲۳ تلفن همراه سرقتی، ۵ عدد موتورسیکلت در این طرح کشف و ضبط شد.

,

وی با اشاره به اینکه طبق آمار روزانه مشخص شده که ۴۵ درصد کیف قاپی در پایتخت کاهش داشته است، بیان کرد: برخورد‌های پلیس با سارقان کیف‌قاپ با جدیت ادامه خواهد داشت.

,

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد دستگیر شدگان مالخر هستند، افزود: جرم مالخر کمتر از سارق نیست، سعی کردیم تا ۷۰ درصد اموال سرقتی به شهروندان بازگردانده‌شود و مابقی آن به فروش رسیده است.

,

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: قرارگاه ویژه مشترک پلیس با دادستانی در تهران برای برخورد با سارقان تشکیل شده و در حال انجام فعالیت‌هستیم و در دوماه گذشته ۴ درصد شاهد کاهش وقوع سرقت در تهران هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه