اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه البرز:

رسم ابرار مصداق بارز تحقق مطالبه رهبری برای محرومیت‎زدایی است/ جریان‎سازی فرهنگی در 10 ناحیه سپاه البرز آغاز شد

رسم ابرار مصداق بارز تحقق مطالبه رهبری برای محرومیت‎زدایی است/ جریان‎سازی فرهنگی در 10 ناحیه سپاه البرز آغاز شد
سعید صادقی گفت: طرح رسم ابرار به تمامی پایگاه‎های مقاومت ابلاغ شده است تا از طریق ائمه جمعه در مساجد آن را اطلاع رسانی کنند و 10 ناحیه سپاه استان همراهی لازم را برای ترویج و مشارکت هر چه بیشتر مردم خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی هنری سپاه البرز درباره جزئیات اجرای طرح رسم ابرار در استان، به خبرنگار تیتریک، گفت: با توجه به اینکه 25 ذی الحجه روز نزول سوره انسان بوده و فاطمه زهرا (س) سه روز روزه برای شفای امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نذر کردند، اطعام افطار برای یتیم، فقیر و اسیر نیز توسط این بانوی بزرگوار در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سعید صادقی هدف از اجرای طرح رسم ابرار را ترویج سنت اهل بیت(ع) برای کمک به زندانیان، ایتام و فقرا اعلام کرد و افزود: این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب برای محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفین، اشاعه اخلاق اجتماعی و انفاق بین کارمندان، خانواده ها، بسیجیان و ...ضرورت دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: در استان البرز با یک جریان سازی فرهنگی و استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی، مساجد، پویش در فضای مجازی، صدا و سیما، کلیپ و ... طرح مذکور به مردم اطلاع رسانی خواهد شد در نتیجه از روز سوم الی 5 شهریور خانواده ها روزه گرفته و هزینه افطار روز سوم را به فقیر، روز دوم را به ایتام و روز سوم به آزادسازی زندانیان اختصاص می دهند.
,
 
,
صادقی در خاتمه تصریح کرد: طرح رسم ابرار به تمامی پایگاه های مقاومت ابلاغ شده است تا از طریق ائمه جمعه در مساجد آن را اطلاع رسانی کنند و 10 ناحیه سپاه استان همراهی لازم را برای ترویج و مشارکت هر چه بیشتر مردم خواهند داشت.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه