اخبار داغ

در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی سرخس عنوان شد؛

فعالیت گسترده تیم منافقین در توییتر و اینستاگرام/ ورود انفرادی در فضای مجازی اثرگذاری ندارد

فعالیت گسترده تیم منافقین در توییتر و اینستاگرام/ ورود انفرادی در فضای مجازی اثرگذاری ندارد
مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی سرخس گفت: تیم منافقین در فضای مجازی توسط توییتر و اینستاگرام در حوزه انتشار و بازدید به خصوص در محتواهای رضا پهلوی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان سرخس با هدف انسجام بیشتر فعالان این عرصه در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فضای مجازی برای جوان‌های ما یک جاده لغزنده است

, فضای مجازی برای جوان‌های ما یک جاده لغزنده است, فضای مجازی برای جوان‌های ما یک جاده لغزنده است,

حجت‌الاسلام سیدحسن هاشمی نسب با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت، گفت: برای پیشرفت کارها باید با ولایت خو گرفته باشیم و هر چقدر ارتباط ما با ولایت بیشتر باشد اعمال ما هم به همان میزان مورد قبول خواهد بود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سرخس با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی برای جوان‌های ما یک جاده لغزنده است و باید در این فضا مراقبت های لازم را داشت تا خدای نکرده دچار تزلزل نشویم.

,

, ,

 

,

وی بیان کرد: متاسفانه برخی جوانان که آگاهی آنها کم است به راحتی در جهت اهداف دشمن در فضای مجازی در حال فعالیت هستند بدون اینکه بدانند برای دشمن کار می‌کنند.

,

سرخس سردارهای زیادی در جنگ نرم دارد

, سرخس سردارهای زیادی در جنگ نرم دارد, سرخس سردارهای زیادی در جنگ نرم دارد,

عیسی صفری، فرمانده سپاه سرخس نیز در این گردهمایی بیان کرد: عرصه تقابل جبهه حق و جبهه باطل همین رسانه‌ها است و امروز بهترین و ارزان ترین و عمیق ترین ابزار برای مدیریت افکار عمومی، فضای مجازی است.

,

وی عنوان کرد: در نگاه تافلر در نظریه موج سوم در دهکده جهانی، سمبل ارتباطات، کامپیوتر است و یک کدخدا بیشتر لازم ندارد و آن غرب و نظام لیبرالی است در حالی که انقلاب اسلامی یک موج به این موج اضافه کرده و آن موج معنویت با سمبل نماز است.

,

 

,

صفری افزود: در این دنیا که مزرعه آخرت است انسان نیاز به غذای روحی دارد و باید محتوایی که به دست ما می‌رسد، بشناسیم و خوراکی که از فضای مجازی به ما داده می‌شود را بررسی کنیم.

,

, ,

فرمانده سپاه سرخس اظهار کرد: در جنگ نرم ما سردارهای زیادی در سرخس داریم؛ شهید «بوزقوچانی»ها، «خادم الشریعه»ها، «فهمیده»ها، «بهنام محمدی»ها و «باقری»ها امروز برای سرخس همین جوانان نخبه در عرصه فضای مجازی هستند.

,

وی با بیان اینکه در عرصه فضای مجازی نیاز به کار قرارگاهی است، گفت: خرمشهرها در پیش است به وجه عدم اِشغال خرمشهرها تاکید دارد و نباید بگذاریم دشمن عرصه فضای مجازی را اشغال کند و ما نباید بی تفاوت باشیم.

,

آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی لایه‌های پنهان زیادی دارد

, آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی لایه‌های پنهان زیادی دارد, آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی لایه‌های پنهان زیادی دارد,

عبدالله امینی فر، مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام رضا علیه السلام نیز در این گردهمایی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین عرصه ها که برای گرفتن آرایش جنگی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، فضای مجازی است.

,

وی با اشاره به فعالیت دشمنان نظام اسلامی در عرصه فضای مجازی، بیان کرد: لشکر ششم آمریکا لشکر سایبری آمریکا است و همچنین لشکرهای سایبری امارات و عربستان نیز در حال فعالیت علیه کشور و نظام ما هستند و در کنار این ها تیم اصلی مواجهه با ما تیم منافقین در آلبانی است که وظیفه آنها فعالیت شبانه روزی در حوزه فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی به زبان فارسی است که در این عرصه نیز از ظرفیت‌های اینستاگرام و توییتر استفاده می‌کنند.

,

, ,

 

,

امینی فر افزود: تیم منافقین در فضای مجازی توسط توییتر و اینستاگرام در حوزه انتشار و بازدید به خصوص در محتواهای رضا پهلوی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پشتیبانی می شوند ضمن اینکه آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی لایه های پنهان زیادی دارد.

,

سطح سواد فضای مجازی در کشور ما‌ پایین است

, سطح سواد فضای مجازی در کشور ما‌ پایین است, سطح سواد فضای مجازی در کشور ما‌ پایین است,

مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر اینکه فعالان فضای مجازی باید رصد دقیقی از این فضا داشته باشند، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم افسر جنگ نرم باشیم باید بتوانیم به خوبی رصد و سپس محتوا سازی کنیم و سپس تکثر و حضور پر رنگ و پرشورتر در فضای مجازی داشته باشیم.

,

, ,

 

,

وی تاکید کرد: ورود انفرادی در فضای مجازی اثرگذاری ندارد و سرکوب می‌شود و باید حضور پر رنگ داشته باشیم تا بتوانیم موثر باشیم.

,

امینی فر در پایان با اشاره به اهمیت افزایش سواد و دانش فضای مجازی، اظهار داشت: در کشور ما‌ سطح سواد فضای مجازی پایین است، در حالی که در بسیاری از کشورها قبل از ورود تکنولوژی به آن کشور آموزش‌های لازم در آن حوزه داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه